• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Svensksommar83

Jag var yngre än alternativen men tog det som stämde bäst. Jag var nog runt 11-12 år, kollade med brorsan o hans kompisar. Nu blir det inte ofta alls då man är trebarnsmamma o har en make som är ganska pryd o totalt ointresserad av porr...

• Anonym (Yngre)

Jag satt husvakt åt min bror när jag precis börjat högstadiet och hittade då hans filmsamling, det var min första kontakt med porrfilmer, tidningar hade man ju sett förut. Ungefär i samma ålder gick en serie på tv4 (vi hade bara skogs-tv) Emanuelle, något mjukporraktig som jag minns väl. Sen hade hyresvärden tv1000 när jag flyttade hemifrån som 15-åring. Så jag var yngre än 15 kan man säga.

Tittar kanske ett par gånger i veckan idag, 30+.

• Anonym (började inte)

Mitt alternativ fanns inte. Har aldrig liksom börjat. Som mest kunde jag söka upp porrbilder vid enstaka tillfällen när jag var i 13-års ålder och pluggade sent på natten för att chocka mig vaken.

• kvarnfot
    Svensksommar83 skrev 2017-03-14 12:27:19 följande:

Jag var yngre än alternativen men tog det som stämde bäst. Jag var nog runt 11-12 år, kollade med brorsan o hans kompisar. Nu blir det inte ofta alls då man är trebarnsmamma o har en make som är ganska pryd o totalt ointresserad av porr...

Åhhh det är ju du som är så vacker....

Kollar du bara när du är ensam hemma och onanerar numera då?
  • Robb80

Tråkigt att din man är helt ointresserad.. annars är det ju sexigt att titta ihop med sin partner.
  • Anonym (11)

Jag började när jag var 11 och när jag gjorde det med min första kille var jag 12 och jag var 14 när jag gjorde det med en väninna... jag var också 17 år gammal vid min första trekant (tjej och kille) och jag var 19 när jag upplevde min första DP (DPA & DPV).

Ganska spännande liv...

• Anonym (Linda)

Oj! Hur var det? DP'n?

• Anonym (11)
    Anonym (Linda) skrev 2017-03-15 11:20:13 följande:

Oj! Hur var det? DP'n?

Det var härligt, lite rå när båda var inne i min anal, men otroligt skönt när båda var inne i min vagina.
  • Anonym (Porr javisst)

Men hallå, du kan kolla med mig.
  • Anonym (Porr javisst)
    kiss skrev 2017-03-15 12:20:29 följande:

Jag såg porr efter att jag hade sex för första gången hihihi

Och ändå visste hur man skulle göra?
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?