• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Fasett
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-13 22:58:35 följande:

Ett par med killar?Suga kuk älskar jag men att få fittan slickad ger mig inte så mycket.

Japp! Jag och min vän
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-13 22:58:35 följande:
    Suga kuk älskar jag men att få fittan slickad ger mig inte så mycket.

Åh låter underbart! Aha, undrar vad det beror på. Jag kan iofs slicka dig i rumpan istället då. Jag älskar verkligen att bli avsugen och måste vara härligt att knulla dig i rumpan. Bakifrån överhuvudtaget är en stor favorit!
  • Anonym (Tjej26)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-15 21:38:12 följande:
    Åh låter underbart! Aha, undrar vad det beror på. Jag kan iofs slicka dig i rumpan istället då. Jag älskar verkligen att bli avsugen och måste vara härligt att knulla dig i rumpan. Bakifrån överhuvudtaget är en stor favorit!
    Alla gillar väl olika antar jag, finns ju de som inte gillar att suga kuk så måste ju finnas de som inte gillar att bli slickade också :) jag gillar också bakifrån! Gärna när han har ett fast grepp om håret...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-15 21:57:15 följande:
    Alla gillar väl olika antar jag, finns ju de som inte gillar att suga kuk så måste ju finnas de som inte gillar att bli slickade också :) jag gillar också bakifrån! Gärna när han har ett fast grepp om håret...
    Jo iofs, men en varm, våt, len mun och tunga, och samtidigt ett par fingrar som smeker g-punkten inuti. Bara lite svårt att förstå hur inte kan vara skönt bara haha. Är tjejen duktig på att suga kuk, och speciellt om jag får komma i munnen är det oerhört skönt ju! Då skriker jag haha. Gud vad längesen det var nu. Härligt att du verkar liten och petite. Hur lång är du? Vad hittar du annars på nu i helgen?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-15 21:57:15 följande:
    Mmm kan gärna dra dig i håret... Rycka till lite. Smiska din lilla tighta rumpa kanske...
  • Anonym (par)

Det finns ju amatör porr som par kan titta på tillsammans  

• Anonym (Tjej26)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-15 23:04:45 följande:
    Jo iofs, men en varm, våt, len mun och tunga, och samtidigt ett par fingrar som smeker g-punkten inuti. Bara lite svårt att förstå hur inte kan vara skönt bara haha. Är tjejen duktig på att suga kuk, och speciellt om jag får komma i munnen är det oerhört skönt ju! Då skriker jag haha. Gud vad längesen det var nu. Härligt att du verkar liten och petite. Hur lång är du? Vad hittar du annars på nu i helgen?
    Jag vet inte, för mig känns det lika skönt som att få armbågen slickad typ haha! Jag kan förstå att andra gillar det men för egen del avstår jag gärna och fokuserar hellre på att suga kuk. Jag är 168 cm, späd. Jag jobbar deltid, annars gör jag inte så mycket, går promenader, läser, lagar mat osv :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-18 13:25:30 följande:
    Jag vet inte, för mig känns det lika skönt som att få armbågen slickad typ haha! Jag kan förstå att andra gillar det men för egen del avstår jag gärna och fokuserar hellre på att suga kuk. Jag är 168 cm, späd. Jag jobbar deltid, annars gör jag inte så mycket, går promenader, läser, lagar mat osv :)
    Haha ja, då är det ju inte så spännande. Mmm låter underbart att du tycker om att suga kuk så mycket! Du låter trevlig och verkar ha en riktigt härlig kropp :). Gillar du att laga mat? Jag är tidigare kock :). Vi kanske kan prata mer nån annanstans?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-18 13:25:30 följande:
    Var tog du vägen..?
  • Anonym (H)

Haha oj.. Jag kanske var 9-10 år när jag hittade pappas porrtidning i nattduksbordet. Sen började jag pilla lite på mig själv och på den vägen är det!

Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?