• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2018-04-11 22:09:16 följande:
    Överreaktion va?
    I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.
    Om du tycker att det är äckligt ska du kanske välja något annat forum
    TACK!! Det blev rena häxjakten, gällande något de egentligen inte ens har att göra med. Saken var ju dessutom, att samtalet handlade, till att börja med, om vad som gillas i porrfilmer. Det vill säga, direkt kopplat till trådstarten.
  • Anonym (Misse)

Överreaktion va?

I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.

Att söka kontakt på det viset "man" gör i sexuellt syfte är dock varken tillåtet eller uppskattat på detta "forum"

Den här TRÅDEN handlar om sex ja, betyder inte att det är okej att bete sig hur som helst.
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 22:21:15 följande:

TACK!! Det blev rena häxjakten, gällande något de egentligen inte ens har att göra med. Saken var ju dessutom, att samtalet handlade, till att börja med, om vad som gillas i porrfilmer. Det vill säga, direkt kopplat till trådstarten.

Precis, till att börja med han. Ser blir det något annat, som du har helt rätt i, vi inte har med att göra. Då flyttar man den konversation någon annanstans då den enbart rör er, ingen annan vill läsa er privata sexchatt. Eller har jag fel?
  • Anonym (Herregud)

Överreaktion va?

En forumdel som handlar om sex på ett familjeforum, ja. Det här är inte ett sexforum. Det är inte bodycontact. Den här tråden riktade sig dessutom till kvinnor och inte till desperata snubbar.

Helt ärligt tror jag att familjeliv är så nedlusat med den typen av desperata karlar eftersom det här är ett av få svenska forum som både har en forumdel som heter "sex" och faktiskt främst frekventeras av riktiga kvinnor och inte 99% snubbar. En sån lockelse blir för stor för ett gäng äcklon och så flockas de här i hopp om att någon kvinna faktiskt ska vara intresserad av att höra om deras penis. Det är sorgligt.
  • Anonym (Lisa)

Bra att han fick på moppo av så pass många. Är just såna här snuskhumrar som gör att man inte vill svara i trådarna och alltid tvingas vara anonym för att inte få inkorgen bombarderad. Oerhört motbjudande!

• Anonym (Misse)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-12 18:11:00 följande:

En forumdel som handlar om sex på ett familjeforum, ja. Det här är inte ett sexforum. Det är inte bodycontact. Den här tråden riktade sig dessutom till kvinnor och inte till desperata snubbar.

Helt ärligt tror jag att familjeliv är så nedlusat med den typen av desperata karlar eftersom det här är ett av få svenska forum som både har en forumdel som heter "sex" och faktiskt främst frekventeras av riktiga kvinnor och inte 99% snubbar. En sån lockelse blir för stor för ett gäng äcklon och så flockas de här i hopp om att någon kvinna faktiskt ska vara intresserad av att höra om deras penis. Det är sorgligt.

Väl talat.
  • RepenttoJesus
    Jesus är Vägen, Sanningen och Livet! Jesus är vår enda räddning! Omvänd er tilll Jesus om ni inte har gjort det! Jesus är Gud och älskar oss alla! Vänd er bort från all form av porr!
  • Anonym (Emanuelle)
    Anonym (Yngre) skrev 2017-03-14 12:32:47 följande:

Jag satt husvakt åt min bror när jag precis börjat högstadiet och hittade då hans filmsamling, det var min första kontakt med porrfilmer, tidningar hade man ju sett förut. Ungefär i samma ålder gick en serie på tv4 (vi hade bara skogs-tv) Emanuelle, något mjukporraktig som jag minns väl. Sen hade hyresvärden tv1000 när jag flyttade hemifrån som 15-åring. Så jag var yngre än 15 kan man säga.

Tittar kanske ett par gånger i veckan idag, 30+.

Emanuelle ja, vilka tider. Minns att jag sov över hos kompis med teve på rummet, vi såg på emanuelle utan ljudet på så att ingen skulle höra. Första ggn tittade vi bara men sen hörde jag hur det onanerades under täcket. Då gjorde jag det med. Gång nr 2 vågade vi göra det tillsammans medan vi tittade. Letar upp Emanuelle igen ibland men blir mer kåt av minnet än av filmen
  • Anonym (Jossan)

Jag var nog 8-9 år när jag hittade brorsans porrfilmer. Har älskat porr sen dess och tittar nästan varje dag. Nu mera kollar jag för det mesta med killen. Det "rullar" ofta nån porrfilm på någon av våra skärmar när vi är hemma.

• Anonym (Q)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 20:14:38 följande:
    Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
    Han är troligtvis i rätt forum om han väljer att gå in och skriva på FL. Sen att du önskar bort både honom och hans åsikter/perspektiv är något helt annat.
  • SannnaB

Jag var runt 15 när jag såg min första porrfilm. Nu blir det mest lesbiskt, gangbang och analt. Flört

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Petra)

Jag kollar ej porr då jag gillar att ha sex (har inte förhållande men jag hade en KK relation med min killkompis ett bra tag när vi dejtade) 😄

• Anonym (80-tal)

Jag gick i gymnasiet första gången jag såg porr. Det var 80-tal. Internet med sitt överflöd av porr hade inte kommit ännu. Däremot var det gott om porrtidningar. Ganska vågade tidningar såldes i vanliga butiker. Vågade man inte handla själv kunde man hitta tidningar gömda i de flesta hemmen så helt obekant med sexbilder var jag inte. Men för att se porrfilm fick man ta sig till en videobutik och hyra en. Det var lite för hög tröskel för mig. Efter en fest blev jag och en tjejkompis sittande framför en porrfilm. Vet inte vem som hyrt den men kompisen verkade inte så intresserad eftersom hon somnade. Jag, däremot, blev uppslukad och tog in allt som hände på skärmen.

Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?