• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Tjej26)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-06 01:44:11 följande:
    Aha :). Något du testat? 
    Nej tyvärr :( har använt leksaker tillsammans med kille för att få till DP men det är inte samma sak. Vill så gärna prova.
  • Anonym (Tidigt)

Låångt innan 15 var det i alla fall. en släkting hade porrtidningar under sängen som jag tyckte var jättespännande att bläddra i.

• Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-06 10:48:09 följande:
    Nej tyvärr :( har använt leksaker tillsammans med kille för att få till DP men det är inte samma sak. Vill så gärna prova.
    Kan förstå att det är frustrerande om du känner så starkt! Jag är själv ganska rumpfixerad så jag kan förstå det. Vill hemskt gärna testa att knulla rumpa men har inte blivit så än. Gillar du din rumpa? Fin? :) Får man fråga var du bor?
  • Anonym (Man)
    jhd70 skrev 2017-09-06 08:59:09 följande:

Vem fan kollar på sånt äckligt skit? Borde förbjudas!

Jag tittar ofta när jag runkar min grova, renrakade kuk. Speciellt på avsugningar och bakifrån :). Singel som man är, så är det ett bra komplement.
  • Anonym (Tjej26)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-06 14:13:32 följande:
    Kan förstå att det är frustrerande om du känner så starkt! Jag är själv ganska rumpfixerad så jag kan förstå det. Vill hemskt gärna testa att knulla rumpa men har inte blivit så än. Gillar du din rumpa? Fin? :) Får man fråga var du bor?
    Jag bor i Uppsala. Jag tycker min rumpa är okej men jag är smal och har inte så stor rumpa vilket en del killar tycker mindre om... den är proportionerlig iallafall :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-06 16:05:47 följande:
    Jag bor i Uppsala. Jag tycker min rumpa är okej men jag är smal och har inte så stor rumpa vilket en del killar tycker mindre om... den är proportionerlig iallafall :)
    Ok, undrar om du förstår mig då ;) haha. Amen det är ju bara underbart om du är nätt och har mindre rumpa. Det älskar och föredrar jag faktiskt :). Förstår inte grejen med jättestor rumpa. Kim Kardashians rumpa är verkligen inget för mig.
    Gillar du att få rumpan smekt och smiskad? Har du provat att bli slickad i rumpan?
  • 100kgpappa
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-06 10:48:09 följande:

Nä, det blir mycket bättre att göra det på riktigt. Hoppas du får till det, för det en riktigt intensiv och häftig upplevelse. Har gjort det med 7 olika kvinnor, alla har gillat det skarpt!
  • 100kgpappa
    jhd70 skrev 2017-09-06 08:59:09 följande:

Vem fan kollar på sånt äckligt skit? Borde förbjudas!

Förvånansvärt många kvinnor...
  • Man 78
    jhd70 skrev 2017-09-07 08:23:00 följande:

Nej det tror jag faktiskt inte.

Är de verkligen helt seriös?
    Har svårt att tro det, du tjatar bara på om samma förbud hela tiden och att killar är as och tjejer är offer.
    Du utvecklar inte resonemangen och kan inte argumentera för din sak.
    Börjar mer och mer tro att du är en kille som vill framställa feminister i dålig dager.
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?