Tjejer när började ni kolla på porr?
Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!
Sorgligt nästan.
Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!
Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.
Varför skulle jag? Hon svarar glatt så det visar att det var välkomna frågor. Vad du och andra tycker spelar ingen roll. Speciellt när det ni sysslar med är mobbning.
Ibland kollar jag in yngre tjejer i 20-årsåldern på stan. Sen går jag hem och runkar och fantiserar om dem :D.
Haha så kan det vara. Gubbe skulle ingen kalla mig iallafall. Hur gammal är du?
Överreaktion va?
I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.
Om du tycker att det är äckligt ska du kanske välja något annat forum
TACK!! Det blev rena häxjakten, gällande något de egentligen inte ens har att göra med. Saken var ju dessutom, att samtalet handlade, till att börja med, om vad som gillas i porrfilmer. Det vill säga, direkt kopplat till trådstarten.
En forumdel som handlar om sex på ett familjeforum, ja. Det här är inte ett sexforum. Det är inte bodycontact. Den här tråden riktade sig dessutom till kvinnor och inte till desperata snubbar.
Helt ärligt tror jag att familjeliv är så nedlusat med den typen av desperata karlar eftersom det här är ett av få svenska forum som både har en forumdel som heter "sex" och faktiskt främst frekventeras av riktiga kvinnor och inte 99% snubbar. En sån lockelse blir för stor för ett gäng äcklon och så flockas de här i hopp om att någon kvinna faktiskt ska vara intresserad av att höra om deras penis. Det är sorgligt.