Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Anonym (Tjej26) skrev 2017-03-13 17:04:05 följande:

Tror jag var 14-15, kollade på 4chan. Nu för tiden blir det allt från 1-2 gånger i månaden till varje dag.

Där ser man :). Vad ser du helst för typ av scen då? För min del är det mycket avsugningar och bakifrån då jag älskar en fin rumpa.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-04 23:03:27 följande:
    Jag gillar gangbang, DP, hårt sex typ.
    Aha :). Något du testat? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-06 10:48:09 följande:
    Nej tyvärr :( har använt leksaker tillsammans med kille för att få till DP men det är inte samma sak. Vill så gärna prova.
    Kan förstå att det är frustrerande om du känner så starkt! Jag är själv ganska rumpfixerad så jag kan förstå det. Vill hemskt gärna testa att knulla rumpa men har inte blivit så än. Gillar du din rumpa? Fin? :) Får man fråga var du bor?
  • Anonym (Man)
    jhd70 skrev 2017-09-06 08:59:09 följande:

Vem fan kollar på sånt äckligt skit? Borde förbjudas!

Jag tittar ofta när jag runkar min grova, renrakade kuk. Speciellt på avsugningar och bakifrån :). Singel som man är, så är det ett bra komplement.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-06 16:05:47 följande:
    Jag bor i Uppsala. Jag tycker min rumpa är okej men jag är smal och har inte så stor rumpa vilket en del killar tycker mindre om... den är proportionerlig iallafall :)
    Ok, undrar om du förstår mig då ;) haha. Amen det är ju bara underbart om du är nätt och har mindre rumpa. Det älskar och föredrar jag faktiskt :). Förstår inte grejen med jättestor rumpa. Kim Kardashians rumpa är verkligen inget för mig.
    Gillar du att få rumpan smekt och smiskad? Har du provat att bli slickad i rumpan?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-13 22:58:35 följande:
    Suga kuk älskar jag men att få fittan slickad ger mig inte så mycket.

Åh låter underbart! Aha, undrar vad det beror på. Jag kan iofs slicka dig i rumpan istället då. Jag älskar verkligen att bli avsugen och måste vara härligt att knulla dig i rumpan. Bakifrån överhuvudtaget är en stor favorit!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-15 21:57:15 följande:
    Alla gillar väl olika antar jag, finns ju de som inte gillar att suga kuk så måste ju finnas de som inte gillar att bli slickade också :) jag gillar också bakifrån! Gärna när han har ett fast grepp om håret...
    Jo iofs, men en varm, våt, len mun och tunga, och samtidigt ett par fingrar som smeker g-punkten inuti. Bara lite svårt att förstå hur inte kan vara skönt bara haha. Är tjejen duktig på att suga kuk, och speciellt om jag får komma i munnen är det oerhört skönt ju! Då skriker jag haha. Gud vad längesen det var nu. Härligt att du verkar liten och petite. Hur lång är du? Vad hittar du annars på nu i helgen?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-15 21:57:15 följande:
    Alla gillar väl olika antar jag, finns ju de som inte gillar att suga kuk så måste ju finnas de som inte gillar att bli slickade också :) jag gillar också bakifrån! Gärna när han har ett fast grepp om håret...
    Mmm kan gärna dra dig i håret... Rycka till lite. Smiska din lilla tighta rumpa kanske...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-18 13:25:30 följande:
    Jag vet inte, för mig känns det lika skönt som att få armbågen slickad typ haha! Jag kan förstå att andra gillar det men för egen del avstår jag gärna och fokuserar hellre på att suga kuk. Jag är 168 cm, späd. Jag jobbar deltid, annars gör jag inte så mycket, går promenader, läser, lagar mat osv :)
    Haha ja, då är det ju inte så spännande. Mmm låter underbart att du tycker om att suga kuk så mycket! Du låter trevlig och verkar ha en riktigt härlig kropp :). Gillar du att laga mat? Jag är tidigare kock :). Vi kanske kan prata mer nån annanstans?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-09-18 13:25:30 följande:
    Jag vet inte, för mig känns det lika skönt som att få armbågen slickad typ haha! Jag kan förstå att andra gillar det men för egen del avstår jag gärna och fokuserar hellre på att suga kuk. Jag är 168 cm, späd. Jag jobbar deltid, annars gör jag inte så mycket, går promenader, läser, lagar mat osv :)
    Var tog du vägen..?
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2018-04-11 17:16:54 följande:

Haha oj.. Jag kanske var 9-10 år när jag hittade pappas porrtidning i nattduksbordet. Sen började jag pilla lite på mig själv och på den vägen är det!

Det var tidigt :). Hur gammal är du nu?
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2018-04-11 17:28:20 följande:

28 år!

Trevligt :). Vad är du annars för en?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 18:31:02 följande:
    Går lite trögt med ditt patetiska raggande va
    Har du ont nånstans?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 18:58:26 följande:

Nä inte direkt men man får ju hålla hårt i skämskudden när man läser ditt dravel. Kanske därför ;)

Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 19:33:34 följande:

Skall jag citera fler av dina äckliga inlägg?

Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 19:55:42 följande:

Visa mig vad hon skrev som var lika grovt som det du skriver? Skriver hon om sin fitta, eller är det du som frågar? Skriver hon om vad hon gillar, eller eller är det du som frågar?

Varför skulle jag? Hon svarar glatt så det visar att det var välkomna frågor. Vad du och andra tycker spelar ingen roll. Speciellt när det ni sysslar med är mobbning.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 20:14:38 följande:
    Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
    Ibland kollar jag in yngre tjejer i 20-årsåldern på stan. Sen går jag hem och runkar och fantiserar om dem :D.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 21:34:10 följande:
    Ibland ser jag hur de äldre gubbarna kollar in mig på stan. Då blir jag äcklad, sen går jag hem och tycker lite synd om dom :D
    Haha så kan det vara. Gubbe skulle ingen kalla mig iallafall. Hur gammal är du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 21:41:24 följande:
    Jag kanske skulle? :)
    Ja, för att jävlas kanske :P. Nä men helt ärligt, så säger alla att jag ser rätt mycket yngre ut. Iallafall då det kommit på tal.
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2018-04-11 22:09:16 följande:
    Överreaktion va?
    I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.
    Om du tycker att det är äckligt ska du kanske välja något annat forum
    TACK!! Det blev rena häxjakten, gällande något de egentligen inte ens har att göra med. Saken var ju dessutom, att samtalet handlade, till att börja med, om vad som gillas i porrfilmer. Det vill säga, direkt kopplat till trådstarten.
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?