Inlägg från: Anonym (Herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herregud)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:24:49 följande:

Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?

Jaharu, för när man läser den här tråden så känns det ju mest som att du är intresserad av att tokragga fullständigt efterblivet på allt i kvinnoväg och att skriva omotiverat om din egen penis. Håller med kvinnorna ovan om att skämskudden åker fram när man läser dina inlägg.

Tips: det finns speciella sidor för sexkontakter. Familjeliv är inte en av dem.
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:53:34 följande:

Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.

Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
  • Anonym (Herregud)
    Pussan skrev 2018-04-11 22:09:16 följande:

Överreaktion va?

I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.

Om du tycker att det är äckligt ska du kanske välja något annat forum

En forumdel som handlar om sex på ett familjeforum, ja. Det här är inte ett sexforum. Det är inte bodycontact. Den här tråden riktade sig dessutom till kvinnor och inte till desperata snubbar.

Helt ärligt tror jag att familjeliv är så nedlusat med den typen av desperata karlar eftersom det här är ett av få svenska forum som både har en forumdel som heter "sex" och faktiskt främst frekventeras av riktiga kvinnor och inte 99% snubbar. En sån lockelse blir för stor för ett gäng äcklon och så flockas de här i hopp om att någon kvinna faktiskt ska vara intresserad av att höra om deras penis. Det är sorgligt.
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?