För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Åh låter lovande!! Håller tummarna för ett fint plus om 3-4 dagar!
Jag känner mig helt skadad, haha! Han med ett gravtest imorse och sitter å vrider å vänder i olika ljus och filter i telefonen. BIM -4 idag, ser ni något?
Det där har du helt rätt i! Vi njuter med av livet och varandra och hittar på roliga saker!
Men jag testar tidigare än dig, för jag tar progesteron och behöver sluta för att mensen inte ska förskjutas, vi har ju stimulerats och då är det lite mer att ha koll på. Men jag tycker ändå man lär sig leva med all väntan...har ju ändå försökt 15 månader nu. Minus den trimestern jag hann gå förra året då....
BIM 8-10 april. Diagnosticerades idag med PCO men har fått en ägglossning denna gång. Första försöket med första barnet. Hoppas såå att det tar sig för jag vet inte när nästa ägglossning kommer vara :(
BIM 8-10 april. Diagnosticerades idag med PCO men har fått en ägglossning denna gång. Första försöket med första barnet. Hoppas såå att det tar sig för jag vet inte när nästa ägglossning kommer vara :(
Jag blir nog mer nedstämd av mensen, då är det ju defenitivt kört så den dagen är jag som mest ledsen.
Men denna gång kommer det kännas ok oavsett, för vi startar IVF på CD2 den cykeln så då får vi ju mer aktiv hjälp och det känns skönt.