För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Testade igen nu ikväll. Bim - 5. Höll mig 8 timmar och det var helt negativt. Ja jag vet. Tidigt. Känner mig inte gravid. Men måste testa negativt för jag ska skjuta på min mens denna månad om jag inte blir gravid...
Så klart hoppas jag slippa det...
Tidigare har jag plussat på bim-4 så det borde ju vara imorgon jag plussar om jag blir gravid. Tror suck inte det... Har inga symtom öht...
.
Absolut! Hade varit så skönt att ha någon att bolla med. Hur länge har ni försökt?
Nu försvann alla mina "gravidsymptom" också...
Jag har bim 8/4 och hakar gärna på :)
Vi har försökt i 6 månader, börjar bli ledsen och frustrerad... vet att det inte är någon idé men vet inte riktigt hur jag ska hålla hoppet uppe. Kämpar med att sluta röka också. Känner att alla man vill vända sig till bara skriker MEN SLAPPNA AVVVVV!!! I ansiktet på en... vilket inte riktigt hjälper...
Hur länge har ni försökt? Hur gör ni för att inte bli allt för frustrerade?
Vi har försökt i 6 månader, börjar bli ledsen och frustrerad... vet att det inte är någon idé men vet inte riktigt hur jag ska hålla hoppet uppe. Kämpar med att sluta röka också. Känner att alla man vill vända sig till bara skriker MEN SLAPPNA AVVVVV!!! I ansiktet på en... vilket inte riktigt hjälper...
Det där har du helt rätt i! Vi njuter med av livet och varandra och hittar på roliga saker!
Men jag testar tidigare än dig, för jag tar progesteron och behöver sluta för att mensen inte ska förskjutas, vi har ju stimulerats och då är det lite mer att ha koll på. Men jag tycker ändå man lär sig leva med all väntan...har ju ändå försökt 15 månader nu. Minus den trimestern jag hann gå förra året då....