För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Inser att jag blir glad för någonting många tar för givet, haha!
Har som tidigare nämnt försökt bli gravida en evighet här hemma och min cykel är lång (38 dagar) och ganska opålitlig då den kan hoppa över någon månad.
Har aldrig haft någon äl-flytning, vilket därför har blivit en grej. Nu ikväll (CD 19) har jag för första gången äl-flytningar. på riktigt. så sjukt. Vet att det inte behöver spela någon roll, men jag blev glad och ville dela med mig av denna intressanta fakta (förlåt) till alla som följs åt, haha!
Denna cykel är första gången jag äter bidrottninggelé, kan få inbilla mig att det gör skillnad. Om inte annat så är jag helt stabil i humöret sedan snart 3 veckor tillbaka (aldrig hänt innan, stackars sambo, haha)
la la la, nu ska jag sluta babbla.
Inser att jag blir glad för någonting många tar för givet, haha!
Har som tidigare nämnt försökt bli gravida en evighet här hemma och min cykel är lång (38 dagar) och ganska opålitlig då den kan hoppa över någon månad.
Har aldrig haft någon äl-flytning, vilket därför har blivit en grej. Nu ikväll (CD 19) har jag för första gången äl-flytningar. på riktigt. så sjukt. Vet att det inte behöver spela någon roll, men jag blev glad och ville dela med mig av denna intressanta fakta (förlåt) till alla som följs åt, haha!
Denna cykel är första gången jag äter bidrottninggelé, kan få inbilla mig att det gör skillnad. Om inte annat så är jag helt stabil i humöret sedan snart 3 veckor tillbaka (aldrig hänt innan, stackars sambo, haha)
la la la, nu ska jag sluta babbla.
Vad tror ni om de 2 nedersta? De är båda från idag (CD 16), morgon respektive kväll. Positiva eller?
Vad tror ni om de 2 nedersta? De är båda från idag (CD 16), morgon respektive kväll. Positiva eller?
BIM LISTA
1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.
1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet
1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet
2/4:
3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet
3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet
3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet
4/4:
5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet
6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet
7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet
8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet
9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet
10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet
11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet
12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet
13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet
14/4:
15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet
16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet
Birdiz, 1:a barnet
17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.
18/4:
19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet
20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet
21/4:
22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet
23/4:
24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet
25/4:
26/4: Ulrika34 4:e försöket med 5:e barnet.
27/4:
28/4:
29/4:
30/4:
Godmorgon tjejer.
Dag 3 på min blödning och nu ser det ut som en riklig mens, hade jag inte testat positivt tidigt så hade jag aldrig vetat att jag varit gravid, blödningen började samma dag som utsatt mens. Läst lite statistik om att många graviditeter slutar i missfall innan kvinnan upptäcker att hon är gravid Nu skrev jag in mig på BIM listan iallafall, får se om jag får någon ägglossning denna månad, tänkte testa med CB digital för att hålla koll. För många år sedan fick jag missfall och 4 veckor efter missfallet blev jag gravid igen med mitt 3:e barn så hopp finns.
Måste fråga, hur ser er resa ut med graviditeter och missfall?
2004- en son
2007- en dotter
2009- ett X
2010- en dotter
2012- en son
2015- missed abortion
2017- tidigt missfall
Godmorgon tjejer.
Dag 3 på min blödning och nu ser det ut som en riklig mens, hade jag inte testat positivt tidigt så hade jag aldrig vetat att jag varit gravid, blödningen började samma dag som utsatt mens. Läst lite statistik om att många graviditeter slutar i missfall innan kvinnan upptäcker att hon är gravid Nu skrev jag in mig på BIM listan iallafall, får se om jag får någon ägglossning denna månad, tänkte testa med CB digital för att hålla koll. För många år sedan fick jag missfall och 4 veckor efter missfallet blev jag gravid igen med mitt 3:e barn så hopp finns.
Måste fråga, hur ser er resa ut med graviditeter och missfall?
2004- en son
2007- en dotter
2009- ett X
2010- en dotter
2012- en son
2015- missed abortion
2017- tidigt missfall