För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Tack :)
Så spännande för er!!
Fick ÄL +4 huggande känsla i livmodern och efter det har jag haft molande värk (likt mensvärk) varje dag till och från. Är nu på ÄL+7 och så svårt att avgöra om man känner efter för mycket och känns samtidigt som att det är för tidigt för att känna något :p
Mycket tankar som flyger runt i huvudet :)
Håller alla tummar för oss ;)
Det här kanske är en väldigt mörk och onödig tanke.. men ibland börjar jag fundera på om vi verkligen kan få barn ihop, jag och min sambo.
Jag varit gravid 1 gång innan, men med en annan partner. Och mycket kan ju hända på 8 år. Sedan måste det ju inte vara fel på någon av oss.. bara är så att vi inte kan få barn ihop.
Sen tänker jag, snälla nån. Det det är vårt 3:e försök.. det är ju ingenting... Men ibland kommer dom där tankarna. Kanske för att jag naivt trodde att jag bergis skulle bli gravid på första försöket. Verkar ju gå så lätt för alla i min närhet dessutom.
Riktigt dumma tankar som kommer, speciellt nu såhär på kvällen. Alltså är jag ensam om dom här tankarna? Tänker alla bara att det kommer gå för eller senare och jag är en superpessimist?
Hej.
Hänger på här. Jag och min sambo (båda 27år) är på försök nr 3 med vårt första barn och denna gången lyckades vi pricka in ÄL riktigt bra tycker jag :) jag har BIM 2 april och undrar om det är någon som har BIM i början på april? Skulle nämligen gärna vilja höra om någon av er har några känningar och isåfall vad för känningar ;)
Jag tycker mig ana men blir tokig av att känna efter för mycket :p
Lycka till alla :)
Det här kanske är en väldigt mörk och onödig tanke.. men ibland börjar jag fundera på om vi verkligen kan få barn ihop, jag och min sambo.
Jag varit gravid 1 gång innan, men med en annan partner. Och mycket kan ju hända på 8 år. Sedan måste det ju inte vara fel på någon av oss.. bara är så att vi inte kan få barn ihop.
Sen tänker jag, snälla nån. Det det är vårt 3:e försök.. det är ju ingenting... Men ibland kommer dom där tankarna. Kanske för att jag naivt trodde att jag bergis skulle bli gravid på första försöket. Verkar ju gå så lätt för alla i min närhet dessutom.
Riktigt dumma tankar som kommer, speciellt nu såhär på kvällen. Alltså är jag ensam om dom här tankarna? Tänker alla bara att det kommer gå för eller senare och jag är en superpessimist?
Det är lätt att börja tänka så där. Men det är ju heller inte så lätt att bara slå bort tankarna. Jag har två barn med samma man men ändå är jag rädd att det ska bli svårt nu, att det ska bli något fel eller liknande. Det är nog rätt naturligt att börja tänka på vad som kan gå snett så att man är lite, lite förberedd IFALL det skulle bli så.
Idag är jag på ÄL+5 och har rätt så mycket molvärk. Vaknade inatt och hade svårt att somna om pga av just molvärken. Vill inte börja bygga upp förhoppningar men det är ju så himla svårt!
Hej Hopp! Nu är jag här istället! Hade BIM igår och fick rosa flytningar, tog ett test igår som visade ett tydligt + men i natt brakade det samman totalt. Blöder så in i norden och det stålar smärta ut i ben och mage pratade med min gamla BM som konstatera tidigt missfall och jag får vara tacksam att kroppen själv löser detta.
Jaja dags att ta nya tag! Kram Tjejer
Hej Hopp! Nu är jag här istället! Hade BIM igår och fick rosa flytningar, tog ett test igår som visade ett tydligt + men i natt brakade det samman totalt. Blöder så in i norden och det stålar smärta ut i ben och mage pratade med min gamla BM som konstatera tidigt missfall och jag får vara tacksam att kroppen själv löser detta.