För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Redan har min älvärk börjat. Förra månaden inträffade den sent på dag 19.
Redan nu, på dag 11 så kom älvärk. Testen visar såhär och jag fick idag en dip.. kan man ha äl sent en månad och tidigt nästa?
Hoppas på temphöjning imorgon ! Annars är beräknad äl 3-4 april.
Hej.
Hänger på här. Jag och min sambo (båda 27år) är på försök nr 3 med vårt första barn och denna gången lyckades vi pricka in ÄL riktigt bra tycker jag :) jag har BIM 2 april och undrar om det är någon som har BIM i början på april? Skulle nämligen gärna vilja höra om någon av er har några känningar och isåfall vad för känningar ;)
Jag tycker mig ana men blir tokig av att känna efter för mycket :p
Lycka till alla :)
Redan nu, på dag 11 så kom älvärk. Testen visar såhär och jag fick idag en dip.. kan man ha äl sent en månad och tidigt nästa?
Jag har också känt mig febrig, men har å andra sidan varit förkyld i nästan två veckor nu! Visserligen bättre sedan en vecka.
Jag har inga barn sedan tidigare, och längtar verkligen efter att få mitt första nu! Min man har barn sedan tidigare. Är det ditt första också?
Nu på kvällen börjar det kännas lite mer i magen igen. PMS är skit och får gärna hålla sig borta nu...
Hej.
Hänger på här. Jag och min sambo (båda 27år) är på försök nr 3 med vårt första barn och denna gången lyckades vi pricka in ÄL riktigt bra tycker jag :) jag har BIM 2 april och undrar om det är någon som har BIM i början på april? Skulle nämligen gärna vilja höra om någon av er har några känningar och isåfall vad för känningar ;)
Hej.
Välkommen! Jag och min sambo (också 27 år) är på försök nr 2 med första barnet. Har BIM 3-4 April. Har haft ont i nedre delen av ryggen och lite tryck/träningsvärk i livmodern de senaste 2 dagarna. Symptomerna kommer och går lite under dagarna. Känner du något?
Välkommen!
Vi är 33 och bakar vårt 3:e barn försök nr2.
Jag har BIM 1-2 april och har försökt att inte känna efter denna gången för förra cykeln kände jag mig så gravid med massa symtom men det var ingen graviditet :(
Är på ÄL+7 idag och känner endast lätt mensvärk.
Lycka till!