För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej!
Hoppar gärna in här om jag får!
Hade ägglossning 22/3, har BIM 8/4. Vi hade sex 18/3 + 20/3. Första försöket, tredje barnet.
Nu går jag och känner efter hela tiden, har molvärk i magen (som mensvärk). Igår var jag lite illamående. Är osäker på om jag brukar ha det så i dagarna mellan ägglossning och mens. Tänker att jag kan vara öm efter den rejält onda ägglossningen som jag hade. Men man hoppas ju att det är något annat... Den här väntan kommer bli lång! Det blir dock en lite roligare väntan när man kan skriva här under tiden. :)
Nä det behöver inte vara kört men jag tempar också och fick en tempdipp i går och en kraftig ökning i dag så det bevisar typ att äl skedde i går och då är det 3 hela dagar sedan sex :(
Jag pendlar mellan 27-28 dagar.
Behöver som sagt inte vara kört! Kan ni få till det idag?
Ja man säger ju att tempökning sker EFTER ägglossning. Nu har jag själv inte tempat så länge (3 månader), men börjar se ett mönster där tempökning sker strax efter (och då menar jag bara några timmar) efter att LH börjat stiga brant. Så jag är själv osäker hur det fungerar för just mig. Om ÄL då redan skett pga tempökningen, eller om ÄL sker tidigast om 24 h eftersom LH just stigit. Mycket förvirrande...
Hej , tänkte hoppa över hit då jag fick min mens idag, så BIM 23/4 enligt app, ÄL kring 8-9/4. Hoppas verkligen det blir ett april-plus, min man fyller 25 år 29/4 så det hade ju varit fantastiskt att kunna ge honom ett positivt besked i födelsedagspresent , håller alla tummar och tår för mig själv och alla er andra <3
Hoppar över från mars tråden. Förmodligen äl i onsdags men kan även vart förra helgen. Har haft väldigt kort cykel, 20 dagar men verkar bli längre denna gången. Första gången jag prövar borago så kan vara de som hjälper :) Är på cd 16 och bim är allt från 28/3- 5/4. Det blir 3 försöket med 2 barnet. Hoppas det blir många december bebisar!
Hoppar över från mars tråden. Förmodligen äl i onsdags men kan även vart förra helgen. Har haft väldigt kort cykel, 20 dagar men verkar bli längre denna gången. Första gången jag prövar borago så kan vara de som hjälper :) Är på cd 16 och bim är allt från 28/3- 5/4. Det blir 3 försöket med 2 barnet. Hoppas det blir många december bebisar!
Känner du någon skillnad med borago eller det återstår att se? :)
Ja. Har känt mycket i äggstockarna. Typ som att det händer nåt. Så om äl var på dag 14 då har cykeln blivit längre:)