• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Jooosen

En löjlig fråga kanske! Men jag har äl nu i dagarna (borde ha iaf). Är skit förkyld med halsont osv. Äter typ 3 Ipren om dagen o har gjort nu i två dagar. Kan det hämma med så litet intag?

• Anonym (Besviken)
    Anonym (Plöh) skrev 2017-03-22 15:33:56 följande:

Du får nog hoppa nästa månad också, många barn föds för tidigt. Tänk vad hemskt om barnet kommer i december ändå...

Haha, jag är glad så länge den tanken inte slår honom. Jag hade gärna fått en liten julklapp! ????
  • meijram
    Jooosen skrev 2017-03-23 11:29:26 följande:

En löjlig fråga kanske! Men jag har äl nu i dagarna (borde ha iaf). Är skit förkyld med halsont osv. Äter typ 3 Ipren om dagen o har gjort nu i två dagar. Kan det hämma med så litet intag?

Jag skulle vara försiktig med Ipren och ta något med paracetamol istället, som exempelvis Alvedon eller Panodil. Ipren sänker fertiliteten. Hoppas du kryar på dig snabbt!
  • Jooosen
    meijram skrev 2017-03-23 14:29:51 följande:

Jag skulle vara försiktig med Ipren och ta något med paracetamol istället, som exempelvis Alvedon eller Panodil. Ipren sänker fertiliteten. Hoppas du kryar på dig snabbt!

Tack! Har köpt alvedon nu. Hoppas det inte va tillräckligt mycket för att hindra... har äl på söndag !!
  • Firago

Idag fick även jag en smiley på mitt cb ägglossningstest! 4 dagar tidigare än förväntat (kan bero på att jag börjat med borago) men nu kör vi på! ;)

• Firago
    Maadeleiine skrev 2017-03-23 08:58:23 följande:

Godmorgon på er!

Idag fick jag gubben på CB testet, även starka sträck på vanlig sticka.

Räcker det nu att vi "ligger" ikväll och imorgon?

Sambon är redan på jobbet och jag slutar inte förrän 20.00 ikväll.. det är inte försent va?! ????????

Det är inte för sent, kör på idag och imorgon så håller vi tummarna :)
  • Emmie79
    Maadeleiine skrev 2017-03-23 08:58:23 följande:

Godmorgon på er!

Idag fick jag gubben på CB testet, även starka sträck på vanlig sticka.

Räcker det nu att vi "ligger" ikväll och imorgon?

Sambon är redan på jobbet och jag slutar inte förrän 20.00 ikväll.. det är inte försent va?! ????????

Ser ut som ett lila test, är det med dubbel hormonindikator? Har du fått en fast gubbe eller blinkande? Är den fast så kör på! :)
  • Maadeleiine
    Emmie79 skrev 2017-03-23 19:32:31 följande:

Ser ut som ett lila test, är det med dubbel hormonindikator? Har du fått en fast gubbe eller blinkande? Är den fast så kör på! :)

Det är det lila, fick fast gubbe imorse efter 4 dagar med blinkande. Hoppas på det bästa :)
  • Frekaj

Nu är ÄL över för denna gång och nu börjar den låååånga väntan.. ÄL + 3 Hoppas hoppas att de tog sig denna gången! Man är ju aningen fånig som redan går och letar efter någon slags symptom, haha!

• Emmie79
    Maadeleiine skrev 2017-03-23 20:46:32 följande:
    Det är det lila, fick fast gubbe imorse efter 4 dagar med blinkande. Hoppas på det bästa :)
    Kul! Lycka till nu!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017