För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Så nu har jag hoppat över hit från mars-tråden... väntar in min mens imorgon eller på onsdag och har fått negativt test idag. Detta blir det fjärde försöket för oss. Känner mig ganska nedslagen efter dagens test. Men men, beställt ÄL-test nu. Har inte testat med det tidigare. När är det bäst att ta ÄL-test, alltså vilken tid på dygnet?
Hoppar in här!
Är 24 år och är på försök två till första barnet.
Förra månaden fick jag väl antagligen spökstreck eller tidigt missfall. Var jättelustigt, men nya tag nu
Bim borde bli nån gång mellan 22-24 april då min cykel tydligen blivit längre?! Ska testa äl test denna månad och hoppas på att bli lite klokare.
Lycka till alla
Hmm
jag får hoppa vidare till BIM maj grupp istället. Har ÄL nu men mannen vill vänta till nästa månad. Så bara vänta in nästa ÄL som borde bli mitten på april och BIM början på maj. Håller tummarna för många fina plus för er andra här i April gruppen.
Hoppar in här!
Är 24 år och är på försök två till första barnet.
Förra månaden fick jag väl antagligen spökstreck eller tidigt missfall. Var jättelustigt, men nya tag nu
Bim borde bli nån gång mellan 22-24 april då min cykel tydligen blivit längre?! Ska testa äl test denna månad och hoppas på att bli lite klokare.
Lycka till alla
Nu fattar jag ingenting. Gick hem på lunchen och tog ett till äl-test. Efter ca 5 min ser jag att testet börjar blinka och att det kommer upp en symbol med en bok(?!) Har kastat instruktionen, nån som vet vad det betyder?
Hmm
jag får hoppa vidare till BIM maj grupp istället. Har ÄL nu men mannen vill vänta till nästa månad. Så bara vänta in nästa ÄL som borde bli mitten på april och BIM början på maj. Håller tummarna för många fina plus för er andra här i April gruppen.
Då är din sambo av samma åsikt som min man, och jag är inne på din tanke mer. Haha! Kanske är det så att vi känner starkare då våra kroppar liksom talar till oss, och männen inte riktigt kan förstå exakt vilka starka känslor det faktiskt är.
Håller tummarna att du kan få din sambo att ångra sig, annars får vi hoppas på en bra månad i April.
Kan man få äl direkt efter mens?
Min mens tog Slut i förgår och jag har fortfarande mensvärk. . Idag har jag haft älvärk? !?!?!!