Inlägg från: Nr3sladdis |Visa alla inlägg
  • Nr3sladdis

För oss med BIM i april 2017

Emmie79 skrev 2017-03-15 17:41:15 följande:

BIM LISTA

1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.

1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet

2/4: Emmie79 4:e försöket 1:a barnet

3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet

Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet

4/4:

5/4:

6/4:

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

8/4:

9/4:

10/4:

11/4:

12/4:

13/4:

14/4:

15/4:

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet

17/4:

18/4:

19:4:

20/4;

21/4:

22/4:

23/4:

24/4:

25/4:

26/4:

27/4:

28/4:

29/4:

30/4:

• Nr3sladdis

Hmm 
    jag får hoppa vidare till BIM maj grupp istället. Har ÄL nu men mannen vill vänta till nästa månad. Gråter Så bara vänta in nästa ÄL som borde bli mitten på april och BIM början på maj. Håller tummarna för många fina plus för er andra här i April gruppen. Glad

• Nr3sladdis
    Anonym (Besviken) skrev 2017-03-20 15:14:52 följande:
    Min Sambo vill också vänta, eller snarare att vi tar paus, denna månaden då han inte vill ha ett december barn. Själv ser jag hellre det positiva i att man får ett barn, än det negativa i att det blir fött i december. Känns liksom lite som att man plötsligt ska starta om på nytt?? :( jag har haft positivt äl test idag, så hoppas på att vi kan diskutera saken mer ikväll när han kommer hem från arbetet
    Då är din sambo av samma åsikt som min man, och jag är inne på din tanke mer. Haha! Kanske är det så att vi känner starkare då våra kroppar liksom talar till oss, och männen inte riktigt kan förstå exakt vilka starka känslor det faktiskt är.
    Håller tummarna att du kan få din sambo att ångra sig, annars får vi hoppas på en bra månad i April. Skäms
  • Nr3sladdis

Nu äntligen så har vi startat produktionen av nr 3. Yay!!!

Trolig ägglossning idag eller imorgon, BIM 28/4 nu håller vi tummarna. Första försöket då förra månaden ej blev av.

• Nr3sladdis
    Hej hopp

Jag har BIM 28/4, idag har jag som mens liknande molande känning i nedre delen av magen plus kittlande känsla det liksom kliar på insidan om ni förstår vad jag menar Glad, borde vara för tidigt att känna något men man kan ju hoppas iaf.
    Ganska säker på att det var ÄL igår. Flört

Nu är det nedräkning som gäller. 
  • Nr3sladdis

Godmorgon tjejer.

En liten fundering, enligt min app hade jag ÄL 13 och vi fick till det dagen innan och igår, kan det räcka eller missade vi?

Jag har inte riktigt förstått om det är på ÄL man ska ligga för säkrast resultat.

Har känt mig konstig efter vi fick till det första gången. Molande värk som går som ett bälte runt både nedre delen av ryggen och magen, samt kittlingar och ibland ilar och hugger det i äggstockarna.

Aldrig känt liknande.

• Nr3sladdis

Godmorgon flickor.

Kan ni inge mig hopp nu.

Fortfarande molande brännande känsla i magen, värk i ländryggen , illamående men ändå glädjefylld och en känsla att något sker i magen.

Är det bara inbillning för atr man hoppas eller kan det vara så att det växer något i magen?

ÄL +4 BIM -11.

• Nr3sladdis
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-17 12:08:33 följande:

du är ju förbi bim så testa!

Då har jag skrivit fel då ska det stå BIM +11 och ÄL -4 istället blandar alltid ihop om det ska stå plus eller minus. ???? BIM 28/4.
  • Nr3sladdis
    jhk88 skrev 2017-04-17 12:22:41 följande:

Du menar att du hade ÄL för fyra dagar sedan? Och att du har BIM om 11 dagar? I såna fall är du på ÄL+4 och BIM-11 :)

Ja så menar jag, då skrev jag rätt från början alltså. ????
  • Nr3sladdis
    brunbrallan skrev 2017-04-17 12:38:55 följande:

Äl+10 visst fan är jag väl gravid!

Ja nog tycker kag att man kan se streck. GRATTIS! ????
  • Nr3sladdis

Gah blor tokig.

Har en app som säger fertilitet 12-15 med ÄL 13 och en app som säger 17-20 med ÄL idag.

Jah kände med super sugen där runt 12-15 plus att jag hade flytningar och har känt i magen stickningar och molande samt att jag var illamående i ett par dagar. Trodde att det kanske var befruktningen som skedde, idag känner jag molande värk och saker smakar inte riktigt som dem ska. Har jag ÄL nu och det innan var något annat? Har beställt ÄL test me dem har inte kommit, men har jag ÄL idag som kan jag ju missa den. ???? har ju känt med gravid fast det kanske bara är ÄL då. :(

• Nr3sladdis

Jag känner mig jätte gravid och har gjort det länge.

Känner små hugg ibland och har haft knepig huvudvärk ( har vanligtvis typ aldrig huvudvärk).

Känner mig svälld och tung i magen och idag känner jag även små kittlande.

Har BIM 28-29/4 så inte jätte många dagar kvar. Testa igår men negativ dock inget early test. Har beställt ett early nu så när det kommer tänker jag testa och hoppas så att det är ett plus.

I torsdag-lördag hade jag värk typ mensvärk så sedan gick över. Och i helgen har jag varit super trög i magen.

Hoppas så att jag inte är skengravid utan att det växer något i mig.

• Nr3sladdis

Lykkeliv Tack! Ja nog har jag symtom allt, har misstänk graviditet sen ÄL typ. ???? kittlingar, lite molvärk, förstoppning, trött som fan, yrslig, huvudvärk, huvudvärk, lite illamående men det går att hålla borta om jag äter regelbundet, springer oftare på toa, humörsvängningar. :)

• Nr3sladdis

Någon härinne som vet vad som hände med tråden BF januari 2018?
    Är den bortplockad? varför?

• Nr3sladdis
    mickipicki skrev 2017-05-11 18:49:49 följande:

Märkte också det. Andra ggn! Konstigt

Vad tråkigt, jag han inte gå med i fb gruppen innan heller. ????
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017