För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Ja det är verkligen ett lotteri!
Här kan man iof påverka liiite iaf ;)
Vi håller tummar och tår att April är turmånaden!
Haha. Ja. Jag fick värsta chocken igår. Vi hade varit på fest och min svärmor körde oss. Då vräker min man ur sig "vill du bli farmor eller?" Haha. Jag trodde jag skulle skämmas ihjäl för hans skull.
Han är inte den som säger sånt *asgarv* Så nu fattar ju hon att vi bakar bebis :-P Det var ju inte riktigt meningen att någon ska veta haha.
Hon kanske hoppades på det :) men nu fattar hon nog.
Min sambo blev så lycklig när jag plussade i dec ( fick tidigt mf) så han hann med att säga till sin mamma : /
Så de fattar också att vi försöker.
Jag hade symtom som konstiga blödningar och smärtor, så då fick jag komma på undersökning. Inget de testar i vanliga fall verkar det som. Jag har dock inte blivit bättre efter min kur med antibiotika nu så jag måste ringa imorgon igen. Du kan ju ringa och säga att din kille haft det och att du är orolig för att ha blivit smittad?
Jag får alltid ÄL flytningar flera dagar innan ÄL. Började idag men har ÄL på tors-fre...ngn mer som har så? Det är så förvillande tycker jag:/ när jag har ÄL har alltså ÄL flytningarna slutat. Vi har dock sex dessa dagar oxå så vi ska va säkra att vi inte missar.
Bim 6/4 - 7e försöket
Välkommen alla nya:)
Har ÄL idag och har så ont att jag inte kan ha sex, tur vi fick till det igår. Denna cykeln var riktig smärtsam :( nu väntar bara den sega väntan till BIM.
Välkommen alla nya:)
Har ÄL idag och har så ont att jag inte kan ha sex, tur vi fick till det igår. Denna cykeln var riktig smärtsam :( nu väntar bara den sega väntan till BIM.
Nu blir jag förvirrad! Enligt beräkning skulle ja haft ägglossning i lördags men CB Digital ägglossningstest har visat negativt hela helgen och även i morse (har testar 2ggr/dag). Tittade på testerna när jag tog ut dem och det var bara svaga svaga streck. Däremot har jag haft typiskt ägglossningssekret sedan i torsdags.
Min fråga: kan jag ha haft ägglossning trots att testerna inte visar något?
Nu blir jag förvirrad! Enligt beräkning skulle ja haft ägglossning i lördags men CB Digital ägglossningstest har visat negativt hela helgen och även i morse (har testar 2ggr/dag). Tittade på testerna när jag tog ut dem och det var bara svaga svaga streck. Däremot har jag haft typiskt ägglossningssekret sedan i torsdags.
Min fråga: kan jag ha haft ägglossning trots att testerna inte visar något?
Så nu har jag hoppat över hit från mars-tråden... väntar in min mens imorgon eller på onsdag och har fått negativt test idag. Detta blir det fjärde försöket för oss. Känner mig ganska nedslagen efter dagens test. Men men, beställt ÄL-test nu. Har inte testat med det tidigare. När är det bäst att ta ÄL-test, alltså vilken tid på dygnet?