• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • typ89
    Firago skrev 2017-03-24 22:59:45 följande:

Jag började också med borago denna cykeln. Håller med om att det känns som att något händer i de nedre regionerna :) läste mig till att vissa får ägglossning tidigare än vad de brukar med borago och så var det för mig med. Väntade mig enligt tidigare cykler ägglossning på måndag men hade den idag :)

Va härligt med tidigare äl:) jag är inte säker på att jag haft äl sista cyklerna innan men den gången lär det ha varit så nu får man bara gå och vänta.
  • Frekaj

Känner som ett tryck eller typ som träningsvärk i livmodern, någon som känner igen detta? Är på ÄL+5 så de känns som att de är lite tidigt att känna något ännu. Men man är bra på att leta

• Jooosen

Har mycket äl flytningar nu på morgonen. Finns säkert massa trådar in detta men ändå! När har jag äl?? Nu eller om några dagar!? Kommer bara kunna ha samlag imorn.. vad tror ni?

• Milou3
    Jooosen skrev 2017-03-25 10:18:48 följande:

Har mycket äl flytningar nu på morgonen. Finns säkert massa trådar in detta men ändå! När har jag äl?? Nu eller om några dagar!? Kommer bara kunna ha samlag imorn.. vad tror ni?

Supersvårt att säga då man kan ha äl-sekret flera dagar innan äl. Bästa är nog att kolla med ägglossningstest i dag.
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-03-25 10:23:22 följande:

Supersvårt att säga då man kan ha äl-sekret flera dagar innan äl. Bästa är nog att kolla med ägglossningstest i dag.

Aa tack! Ska göra det! Är så glad för har aldrig riktigt sett detta sekret! Tack för att du alltid tar dig tid att svara :)
  • meijram
    Frekaj skrev 2017-03-25 09:52:52 följande:

Känner som ett tryck eller typ som träningsvärk i livmodern, någon som känner igen detta? Är på ÄL+5 så de känns som att de är lite tidigt att känna något ännu. Men man är bra på att leta

Denna cykel fick jag känningar från ÄL +5. Förra cykeln från ÄL +6 (och då var jag inte gravid, men trodde det verkligen). Så det är inte omöjligt om du känner det från och med nu. Och så får vi hoppas att dina känningar beror på att du är gravid Glad

Själv är jag redan på ÄL +9 nu. Vågar inte testa före BIM denna gång...
  • Frekaj
    meijram skrev 2017-03-25 11:00:41 följande:

Denna cykel fick jag känningar från ÄL +5. Förra cykeln från ÄL +6 (och då var jag inte gravid, men trodde det verkligen). Så det är inte omöjligt om du känner det från och med nu. Och så får vi hoppas att dina känningar beror på att du är gravid

Själv är jag redan på ÄL +9 nu. Vågar inte testa före BIM denna gång...

Tack! Där ser man Man är ju proffs på att hitta minsta lilla tecken som man kan koppla till att man är gravid.. Åh spännande, tror du att du kan hålla dig till BIM?
  • oONinniOo

Hoppar in här från Mars-tråden. Min mens kom idag, så de jättesvaga testen var nog bara spökstreck. Troligen BIM runt 22-24 april och ÄL gissningsvis runt 10 april. Tänkte prova och tempa denna cykel och se hur det går. Får tyvärr sällan sova 5 timmar sammanhängande, men provar ändå. Tempade under flera månader när vi försökte med sonen.

• LeiaBus2010

Då börjar den fertila perioden och vi tänker köra varannan dag. Fram till pos test

CD 10 idag.

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Freya18
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-25 15:52:24 följande:

Då börjar den fertila perioden och vi tänker köra varannan dag. Fram till pos test

CD 10 idag.

Spännande! :) Lycka till! Jag längtar till min fertila period. 11 dagar kvar till äl. Sen börjar det roliga igen! Haha.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017