För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Det här kanske är en väldigt mörk och onödig tanke.. men ibland börjar jag fundera på om vi verkligen kan få barn ihop, jag och min sambo.
Jag varit gravid 1 gång innan, men med en annan partner. Och mycket kan ju hända på 8 år. Sedan måste det ju inte vara fel på någon av oss.. bara är så att vi inte kan få barn ihop.
Sen tänker jag, snälla nån. Det det är vårt 3:e försök.. det är ju ingenting... Men ibland kommer dom där tankarna. Kanske för att jag naivt trodde att jag bergis skulle bli gravid på första försöket. Verkar ju gå så lätt för alla i min närhet dessutom.
Riktigt dumma tankar som kommer, speciellt nu såhär på kvällen. Alltså är jag ensam om dom här tankarna? Tänker alla bara att det kommer gå för eller senare och jag är en superpessimist?
Hej Hopp! Nu är jag här istället! Hade BIM igår och fick rosa flytningar, tog ett test igår som visade ett tydligt + men i natt brakade det samman totalt. Blöder så in i norden och det stålar smärta ut i ben och mage pratade med min gamla BM som konstatera tidigt missfall och jag får vara tacksam att kroppen själv löser detta.
Jaja dags att ta nya tag! Kram Tjejer
Jag skulle haft ägglossning i fredags (plus minus några dagar) men har fortfarande inga tecken på att den är nära :( Har dessutom haft lite beigea/bruna/mörkröda flytningar i torsdags, fredags och igår. Vet inte varför. Har hört att man kan ha cykler utan ägglossning och jag är rädd att detta ska vara en sån :(
Jag känner mig något öm i brösten, men det brukar jag vara före mens. Min syster kände inte något i brösten förrän hon var i vecka 6. Så det är nog olika hur det känns.
Usch, jag börjar mer och mer känna exakt samma symptom som förra cykeln. Så då blir det säkert tant röd om fyra dagar för mig. Jag funderar på att ta ett g-test imorgon på ÄL +11 bara för att bekräfta misstankarna.
Hoppas ni inte behöver vänta länge nu på bebis!
Hoppar in från Mars tråden. Behöver er hjälp, hade min sista mensdag igår och tog ett ÄL test idag och får detta??? Plus på ÄL-stickan dagen efter mensen är slut? Enligt min app ska jag inte ha ÄL förrän om en vecka, men ville börja testa tidigt för att kunna se en stegring.
Bilden är tagen efter tiden gått ut, lite dålig kvalité
Hoppar in från Mars tråden. Behöver er hjälp, hade min sista mensdag igår och tog ett ÄL test idag och får detta??? Plus på ÄL-stickan dagen efter mensen är slut? Enligt min app ska jag inte ha ÄL förrän om en vecka, men ville börja testa tidigt för att kunna se en stegring.
Hur lång var mensen, vilken CD är du idag?
Man kan ha ÄL rätt så direkt inpå, jag har haft på CD10 och jag har rätt lång mens och den slutar på runt dag 7-8.
Jag hade haft sex iaf om jag var du och sen fortsatt testa och se hur det blir kommande veckan.
Jag tolkar dock inte det testet som positivt. Jag brukar själv har ganska starka äl-test precis efter mens, men de brukar bli svagare för att sen öka igen när äl närmar sig.
Hur lång var mensen, vilken CD är du idag?
Man kan ha ÄL rätt så direkt inpå, jag har haft på CD10 och jag har rätt lång mens och den slutar på runt dag 7-8.
Jag hade haft sex iaf om jag var du och sen fortsatt testa och se hur det blir kommande veckan.