• typ89

För oss med BIM i april 2017

Hoppar över från mars tråden. Förmodligen äl i onsdags men kan även vart förra helgen. Har haft väldigt kort cykel, 20 dagar men verkar bli längre denna gången. Första gången jag prövar borago så kan vara de som hjälper :) Är på cd 16 och bim är allt från 28/3- 5/4. Det blir 3 försöket med 2 barnet. Hoppas det blir många december bebisar!

• typ89
    Firago skrev 2017-03-24 20:10:15 följande:

Känner du någon skillnad med borago eller det återstår att se? :)

Ja. Har känt mycket i äggstockarna. Typ som att det händer nåt. Så om äl var på dag 14 då har cykeln blivit längre:)
  • typ89
    Firago skrev 2017-03-24 22:59:45 följande:

Jag började också med borago denna cykeln. Håller med om att det känns som att något händer i de nedre regionerna :) läste mig till att vissa får ägglossning tidigare än vad de brukar med borago och så var det för mig med. Väntade mig enligt tidigare cykler ägglossning på måndag men hade den idag :)

Va härligt med tidigare äl:) jag är inte säker på att jag haft äl sista cyklerna innan men den gången lär det ha varit så nu får man bara gå och vänta.
  • typ89

Lägger till mej i bim listan med. Kul att någon har bim nästan varje dag i början av månaden:)

BIM LISTA

1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.

1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet

1/4: WendelaW 1:a försöket 3:e barnet

2/4: 

3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet

3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet

3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet

4/4:

5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet

6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet  

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

8/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet

Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet

9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet

10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet

11/4:

12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet

13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet

14/4:

15/4:

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet

Birdiz, 1:a barnet

17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.

18/4:

19:4:

20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet

21/4:

22/4:

23/4:

24/4:

25/4:

26/4:

27/4:

28/4:

29/4:

30/4:[/quote]

• typ89

FF har satt ut att jag är på äl + 7. Jag tror mer äl + 6 men fick nästan positivt äl test idag...har pco så tänker att ägget kanske aldrig släppte. Typiskt, jag som hade kanske tänkt börja tjuv testa om några dagar.

• typ89

Cd 20 är snart över och ingen mens än. Härligt! Sista två cyklera har vart 20 precis men nu känns de iallafall som man kan ha en chans att bli gravid.

• typ89
    Nykär15 skrev 2017-03-30 11:10:24 följande:

Jag är med på exakt ÄL+8, vi är några stycken  känner nog ungefär som du om jag måste känna efter, flytningarna stämmer med mina. 

Har man klibbiga flytningar är det iaf inte nära någon ÄL. 

Här kan du läsa mer: www.syklus.info/sekreter/9-typer-sekret/

Jag är ungefär på äl +8 kanske 9. Har också vita flytningar. Typ lotionflytningar men verkar som så många har det så det kanske inte kan vara ett tecken? Annars känner jag inte mycket..
  • typ89
    Nykär15 skrev 2017-03-30 13:13:34 följande:

Nä det är tyvärr helt normala flytningar denna tiden i cykeln, så jag ser det iaf inte som nåt tecken. Har alltid så inför mens.

Tänkte nästan det med. Hade vart gravid 3 ggr och alla gånger har det vart olika tecken innan bim. Fast jag fattade ingen av gångerna före plus på Stickan.
  • typ89
    Nykär15 skrev 2017-03-30 13:22:49 följande:

Mmm jag har vart gravid 4 ggr....och just flytningarna har inte vart så annorlunda innan vad jag minns, mestadels vita och klibbiga, lotion., Och övriga symptom har vart väldigt olika, så jag tar alla känningar med en nypa salt nu, vart skengravid för många gånger för att orka tro på det hahaha

Haha. Ja verkligen, man kan inte lita på sin kropp för den hittar på allt möjligt!
  • typ89
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Grattis!
  • typ89

Cd 28 idag och negativt test. Vill bara att mensen ska komma igång så vi kan börja med fertilitetsmonitorn. Svårt att tolka äl tester å så. Hade det inte vart för att vi har svårt att få tillfälle så hade vi bara kört på mys varan dag och struntar i resten.

• typ89

Cd 29 idag...kändes som äl på cd 13 men verkar inte varit så då. Verkar inte bli mens idag heller trots negativt test innan. Har ont på ena sidan så funderar på om jag kan ha fått en ny mysig lite cysta eller nåt...

• typ89
    Emmie79 skrev 2017-04-07 06:36:46 följande:

Orkade inte hålla på och tolka streck som knappt syntes så jag köpte ett digitalt test och det blev positivt! Står "Gravid 1-2" (men jag borde vara i vecka 5).

(Bim+5 eller Bim+1 beroende på hur man räknar.)

Kan knappt tro att det är sant. Testade ju negativt hos gyn i måndags och pyttepyttesvagt plus (som blev starkare efter några timmar) igår. Så ni som testar negativt, fortsätt testa om inte mensen kommer!

Va roligt!Grattis!!! Ger lite hopp, känns som jag har lite samma situation. Ingen mens och inget plus på cd 30. Känner mej verkligen inte gravid så skulle bli lika glad för mensen bara den kom. Kände du något innan du plussade?
  • typ89
    Emmie79 skrev 2017-04-07 08:57:40 följande:

Det finns hopp!! Jag kände absolut ingenting. Bara att jag inte hade mensvärk eller huvudvärk vilket jag alltid har innan mens. Men egentligen inga gravidsymptom.

Okej. Kanske smyg hoppas lite till då. Har varken mensvärk eller ledvärk som jag brukar få vid mens. Känns bara som "allt står still i kroppen "
  • typ89

Idag kom tant röd på besök så blir att flytta över till maj tråden. Ska bli spännande att testa fertilitetsmonitorn denna cykel. Hoppas på massa plus för er andra! !!

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017