• SBernin

För oss med BIM i april 2017

Hej.

Hänger på här. Jag och min sambo (båda 27år) är på försök nr 3 med vårt första barn och denna gången lyckades vi pricka in ÄL riktigt bra tycker jag :) jag har BIM 2 april och undrar om det är någon som har BIM i början på april? Skulle nämligen gärna vilja höra om någon av er har några känningar och isåfall vad för känningar ;)

Jag tycker mig ana men blir tokig av att känna efter för mycket :p

Lycka till alla :)

• SBernin
    Frekaj skrev 2017-03-26 20:58:50 följande:

Välkommen! Jag och min sambo (också 27 år) är på försök nr 2 med första barnet. Har BIM 3-4 April. Har haft ont i nedre delen av ryggen och lite tryck/träningsvärk i livmodern de senaste 2 dagarna. Symptomerna kommer och går lite under dagarna. Känner du något?

Tack :)

Så spännande för er!!

Fick ÄL +4 huggande känsla i livmodern och efter det har jag haft molande värk (likt mensvärk) varje dag till och från. Är nu på ÄL+7 och så svårt att avgöra om man känner efter för mycket och känns samtidigt som att det är för tidigt för att känna något :p

Mycket tankar som flyger runt i huvudet :)

Håller alla tummar för oss ;)
  • SBernin
    Swn skrev 2017-03-26 21:15:03 följande:

Välkommen!

Vi är 33 och bakar vårt 3:e barn försök nr2.

Jag har BIM 1-2 april och har försökt att inte känna efter denna gången för förra cykeln kände jag mig så gravid med massa symtom men det var ingen graviditet :(

Är på ÄL+7 idag och känner endast lätt mensvärk.

Lycka till!

Försöker att inte känna efter så mycket (väldigt svårt) för att jag hade på vårt första försök väldigt konstiga symtom jag aldrig känt förut och visade då negativt.

Kan du minnas hur symtomen var med fina andra två barn? :)

Är också på ÄL+7 idag.

Lycka till till er också!! :)
  • SBernin
    Frekaj skrev 2017-03-26 22:28:49 följande:

Man kan nog i för sig börja känna tidigt. Jag känner precis samma! Och varenda liten symptom kopplar jag till att jag ev är gravid Haha! Ska du vänta till BIM att testa? Längtar tills de är dags att börja men samtidigt är jag nervös för att man ska bli besviken.. Håller också tummarna!

Bestämde mig igår för att ta ett test först fredag men kunde inte hålla mig imorse och tog ett test. Visade såklart negativt. Vet att det kan vara för tidigt men kändes som alla tankar om decemberbebis la sig lite. Nu avvaktar jag nog till helgen och testar igen :)

Har du testat eller bär tänker du testa? :)
  • SBernin
    Anonym (Toodles) skrev 2017-03-26 23:53:55 följande:

Jag har bim samma dag som du. Känner molvärk men det kan lika gärna vara Pms hos mig tror jag... Du?

Samma sak med molande värk och lite illamående på morgonen men som sagt kan vara PMS här med. Försöker att inte analysera för mycket men lättare sagt än gjort :/

Tog ett test imorse som visade negativt så förväntningarna på plus denna månaden la sig lite men blir nog till att testa i helgen igen om symtomen håller i sig.

Hur tänkte du göra? Testa eller vänta in BIM? :)
  • SBernin

BIM LISTA

1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.

1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet

1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet

2/4:

3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet

3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet

3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet

4/4:

5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet

6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet

9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet

10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet

11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet

12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet

13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet

14/4:

15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet

Birdiz, 1:a barnet

17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.

18/4:

19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet

20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet

21/4:

22/4:

23/4:

24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet

25/4:

26/4:

27/4:

28/4:

29/4:

30/4:

• SBernin

Tyvärr kom mensen igår på BIM. Jag som trodde jag kände något är nu väldigt besviken men nya tag om igen och hoppas på en 2018 bebis istället:) stannar nog kvar i gruppen då nästa BIM är 29 april :)

Lycka till alla nu!! :)

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017