För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Ta ett gravtest!
Jag har BIM 1/4 men känner inget speciellt, lite ömma bröst bara men det hade jag förra månaden också.
Ville testa idag men fick inte möjlighet till det och imorgon kommer det inte gå heller för vi sover borta. Vill bara testa NU! Kommer kanske kunna testa på BIM -3 och hoppas ju såklart på +
Jag hade ägglossning i lördags men har fått sådan sjuk illamående nu de avgår till och från. Är detta ett tidigt tecken? Har aldrig upplevt sådan här illamående känsla innan inte ens när jag fick missfall för 4 år sedan. Någon som har haft liknade symtom efter ägglossning?
Beklagar verkligen!
Har varit gravid 8 ggr. Har 2 barn. 2 tidiga mf och resten aborter. 2 av de 4 aborterna blev jag gravid under minipiller och avbrutet samlag.
Hej! Hoppar gärna också in! 6:e försöket med första barnet. BIM den 11 april.
Börjar bli ledsen på riktigt nu vare gång mensen kommer, alla nära tjejkompisar är gravida så jag är verkligen inte på topp
Skulle behöva lite pepp och stöd så det här blir ju perfekt!
Hur länge har ni försökt nu? Kram
Inser att jag blir glad för någonting många tar för givet, haha!
Har som tidigare nämnt försökt bli gravida en evighet här hemma och min cykel är lång (38 dagar) och ganska opålitlig då den kan hoppa över någon månad.
Har aldrig haft någon äl-flytning, vilket därför har blivit en grej. Nu ikväll (CD 19) har jag för första gången äl-flytningar. på riktigt. så sjukt. Vet att det inte behöver spela någon roll, men jag blev glad och ville dela med mig av denna intressanta fakta (förlåt) till alla som följs åt, haha!
Denna cykel är första gången jag äter bidrottninggelé, kan få inbilla mig att det gör skillnad. Om inte annat så är jag helt stabil i humöret sedan snart 3 veckor tillbaka (aldrig hänt innan, stackars sambo, haha)
la la la, nu ska jag sluta babbla.
Hade igår en riktigt stark ägglossningssmärta. Kändes som stark mensvärk! Ont i brösten oxå som fortsatt hela dagen idag! Sexade i söndags. Hoppas !!!!!
Hej! Hoppar gärna också in! 6:e försöket med första barnet. BIM den 11 april.
Börjar bli ledsen på riktigt nu vare gång mensen kommer, alla nära tjejkompisar är gravida så jag är verkligen inte på topp
Skulle behöva lite pepp och stöd så det här blir ju perfekt!
Jag tänker att jag ska testa på BIM-dagen eller kanske dagen därpå men nu blir jag ju sugen på att testa redan på måndag (Äl+12). Vid förra graviditeterna plussade jag på äl+11 respektive äl+12. Jag undrar om jag kommer kunna hålla mig. Visst är det så att många missfallsker i samband med att mensen skulle ha dykt upp? Jag vill inte få ett plus och sedan få missfall bara ett par dagar senare... Hur tänker ni andra? Man är ju så otroligt nyfiken samtidigt som det är så läskigt att ta det där testet...