För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
"Slappna av" är verkligen det mest irriterande och minst hjälpsamma folk kan säga till en!
Mina bästa tips för att tänka på något annat och inte bli för frustrerad är 1) träna (om jag inte kan gå upp i vikt kan jag åtminstone gå ner i vikt!) 2) laga mat och baka (säger emot punkt 1 lite...) 3) tänk två månader framåt i stället för en, tex "jag vet att det inte kommer bli nåt denna gången men nästa!", så släpper pressen lite.
Men det är ett helsike att vänta månad efter månad, och då är detta bara vårt 4:e försök efter missfall i november.
Stort lycka till till dig!
Fortsätter att spama med ÄL test, ÄL på måndag enligt app, så här har testen sett ut sedan mens...högst upp dagen efter mens och längst ned idag (cykeldag 10). Tagit gravtest -helt blankt!
Är det fler här inne som har starka test från ha ätit Borago? Är inte positiva eftersom teststrecket är svagare än kontrollstrecket men för att vara precis efter mens starka tycker jag?
Jag känner mig helt skadad, haha! Han med ett gravtest imorse och sitter å vrider å vänder i olika ljus och filter i telefonen. BIM -4 idag, ser ni något?
Jag känner mig helt skadad, haha! Han med ett gravtest imorse och sitter å vrider å vänder i olika ljus och filter i telefonen. BIM -4 idag, ser ni något?
Man kan nästan framkalla streck genom att trixa i telefonen. Så det är negativt enligt mig, går det inte se utan filter så finns det inte. Syns det något om du håller det mot en lampa?
Men är ju tidigt ännu, så ta ett nytt om ett par dagar
Nu försvann alla mina "gravidsymptom" också...
Det låter väldigt lovande, visst kan det vara en nidblödning! Håller tummarna