För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Mensen kom sent igår kväll, så nu får jag flytta min BIM den 1/4 till den 24/4. Gissar att jag har ÄL kring 10-11 april.
ÄL+8 och det känns precis som att ägglossningen är på g. Det spänner i magen, mår lite illa och så har jag rätt mycket flytningar (klibbiga, beigea). Undrar om det är ägglossning igen eller kanske ett nytt försök denna månad eller om det är en graviditet som ger sig till känna. Jag vill veta nu! Hur känner ni andra som har ca en vecka kvar till BIM?
ÄL+8 och det känns precis som att ägglossningen är på g. Det spänner i magen, mår lite illa och så har jag rätt mycket flytningar (klibbiga, beigea). Undrar om det är ägglossning igen eller kanske ett nytt försök denna månad eller om det är en graviditet som ger sig till känna. Jag vill veta nu! Hur känner ni andra som har ca en vecka kvar till BIM?
Jag är med på exakt ÄL+8, vi är några stycken känner nog ungefär som du om jag måste känna efter, flytningarna stämmer med mina.
Har man klibbiga flytningar är det iaf inte nära någon ÄL.
Här kan du läsa mer: www.syklus.info/sekreter/9-typer-sekret/
Jag är med på exakt ÄL+8, vi är några stycken känner nog ungefär som du om jag måste känna efter, flytningarna stämmer med mina.
Har man klibbiga flytningar är det iaf inte nära någon ÄL.
Här kan du läsa mer: www.syklus.info/sekreter/9-typer-sekret/
Äl+5 idag har jag fortfarande temp på 38.2 men känner mig inte sjuk som jag brukar när jag har sådan hög temp. Lite illamående ömmande bröstvårter och värk runt nedre magen och runt ryggen och tillbaka. De är precis som tränings värk nästan men jag tror de är mest bara inbillning för att jag vill verkligen att de ska bli något.
Jag har en fråga till er. De är så att min sambo vill ha sex och jag är lite orolig att ha de ifall de är något och pga av att vi har sex så blir de missfall? De kanske är en dum fråga men när vi fick missfall första gången och då var det bara ett halvt dygn efter vi hade samlag så de är väl de som gör mig lite orolig för jag tror att de berodde på det. Min läkare sa att de kunde beror på det iallafall. Någon som vet bättre än min läkare?
Toknegativt test på bim-3 ???? känns kört nu. Jag ingen Pms så här önskat att det i sig är det symtom, men icke.
Vill inte ha den jävla mensen. Det värsta är att är jag inte gravid så ska jag skjuta på mensen denna månad vilket gör att allt skjuts...
Jag blir inte förvånad om jag inte är gravid faktiskt, har känt såhär många gånger och även känt ingenting och inte vart gravid. Så jag tar det lite med ro. Har kunnat ha mer ont än så här med och inte vart gravid..
Men jag hoppas såklart för oss båda och alla andra!
När tänker du testa? Jag testar nog på lördag....
Toknegativt test på bim-3 ???? känns kört nu. Jag ingen Pms så här önskat att det i sig är det symtom, men icke.
Vill inte ha den jävla mensen. Det värsta är att är jag inte gravid så ska jag skjuta på mensen denna månad vilket gör att allt skjuts...