• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Anonym (Toodles)

Och det värsta är att pga flytten av mensen så kommer den ju inte komma som planerat på söndag utan jag ska gå längre och vänta på mensen. Jag vet jag är helt knäpp just nu. Så jäkla irriterad.

Irriterad över att jag inte har några symtom. Inte ens Pms! Allt sånt skit jag brukar känna innan mens finns inte...

Det enda jag övningar mig emellanåt är illamående men det är nog bara inbillning.

• Nykär15
    Vilgot o Lillpyret skrev 2017-03-30 14:36:04 följande:
    Det är nog bra att ha lite is i magen! Hur länge har ni försökt? Det här är första försöket med tredje barnet för oss så då blir i alla fall jag helt sprallig och tokig och lyssnar och känner efter hela tiden. Vet ju att det här kan ta tid men ändå så hoppas jag. :)

Jag tänkte testa på måndag morgon. Vill egentligen hålla mig till BIM men kommer nog inte kunna hålla mig...
    15 månader men med både mf och MA på vägen...en sjukt påfrestande resa.
  • Nykär15
    Swn skrev 2017-03-30 20:21:54 följande:
    Det kan ju vara det, men jag hade exakt så förra månaden också. Spottings på ÄL+11 och mens på ÄL+13

Hoppas ju på nidis :)
    För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia Hjärta 
  • Isathe
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:
    För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia Hjärta 
    Grattis!! Håller tummarna för er GravidHjärta
  • Maria25

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Grattis!!! Underbart att höra! <3
  • Milou3

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Men Gud va kul!!!!! Grattis i miljoner!

Man ska hota lite med ivf alltså :)

Håller alla tummar jag kan och det ger mig hopp.

Ni har verkligen kämpat.

Nu vill jag höra varje detalj om symptom! När du darrat färdigt :)
  • LeiaBus2010
    royce skrev 2017-03-30 20:35:36 följande:

Hur ligger du till den med BIM den här månaden? Minns att vi hade samma datum senast :)

Bim skulle varit den 17 April... MEN

Jag fick pos på ältest idag! :-O Tog bara för skojs skull. För min temp hade ökat i morse och jag hade bara hållt mig i 1 timma! Min ökning sker så jäkla snabbt. Glad att jag var ledig idag! Annars hade jag missat den igen. Testet taget kl 9. Icke morgonurin.

Se bilder! De 2 i mitten är EM och kväll igår.

Min luthealfas var 12 dagar förra månaden. Så jag antar att det blir Bim typ 13-15 April?
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Nykär15
    Milou3 skrev 2017-03-31 09:03:20 följande:
    Men Gud va kul!!!!! Grattis i miljoner!

Man ska hota lite med ivf alltså :)

Håller alla tummar jag kan och det ger mig hopp.

Ni har verkligen kämpat.

Nu vill jag höra varje detalj om symptom! När du darrat färdigt :)

Tack gulliga du Hjärta ja det känns som vi har sprungit några maraton senaste året med sorg, förtvivlan och tårar....hot med IVF verkade hjälpa, och att inte ta någon stimulering alls. Tog rosenrot några dagar, slutade ett par dagar före ÄL.

Jag har vart trött hela veckan, somnat i soffan och inte orkat nåt. Fått köra med bilrutan nere på väg från jobbet för att hålla mig vaken. Sen igår var jag så hungrig, fick äta lunch två gånger. Och så stramar det och molar i magen, tilltog under gårdagen.

Sen hade jag ju spottings i tre dagar...men nu vet jag ju vad det var. Men när jag haft nidblödning innan så har det inte vart så mycket. Men men, slutade ju får tre dagar sen så det stämmer ju rätt bra. *

Började med Lutinus nu direkt, har smörjt med ProgesterPlus från ÄL.

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-03-31 09:26:40 följande:

Tack gulliga du  ja det känns som vi har sprungit några maraton senaste året med sorg, förtvivlan och tårar....hot med IVF verkade hjälpa, och att inte ta någon stimulering alls. Tog rosenrot några dagar, slutade ett par dagar före ÄL.

Jag har vart trött hela veckan, somnat i soffan och inte orkat nåt. Fått köra med bilrutan nere på väg från jobbet för att hålla mig vaken. Sen igår var jag så hungrig, fick äta lunch två gånger. Och så stramar det och molar i magen, tilltog under gårdagen.

Sen hade jag ju spottings i tre dagar...men nu vet jag ju vad det var. Men när jag haft nidblödning innan så har det inte vart så mycket. Men men, slutade ju får tre dagar sen så det stämmer ju rätt bra. *

Började med Lutinus nu direkt, har smörjt med ProgesterPlus från ÄL.

Så underbart att höra! Det är du värd äntligen! <3
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-31 09:36:29 följande:
    Så underbart att höra! Det är du värd äntligen! <3
    Tack Hjärta hoppas att jag snart följs av er andra som kämpat på så här länge!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017