• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • NilssonLinn
    Anonym (Amanda) skrev 2017-03-31 13:56:49 följande:

Vad tror ni?

Jag skulle se det som positivt!! Dock kan det vara bra att ta ett till test om nån dag för att kanske få ett starkare plus. Grattis :)
  • Anonym (Amanda)
    Firago skrev 2017-03-31 14:26:07 följande:

Jag hade sagt grattis! :) hur många dagar kvar till BIM?

Beräknad mens imorgon :)
  • Lilja020710
    Milou3 skrev 2017-03-30 19:37:07 följande:

Äh du är ju ung! :)

Själv har jag hunnit fylla 40. Vill också ha en sladdis, har två barn på 12 och 10 år. De längtar efter ett syskon :)

Skönt att ha nån i samma ålder;)

Vet ju inte när jag ska ha bim så svårt o stressigt hade jätteömma bröst förra månaden metall smak i munnen o svullen mage men det var inget o nu har jag jätte ömma bröst igen " mensvärk" ... tog äl test i lördags o hade då. Så kanske ska mens mellan 8- 10 april? Sämst på det här o eftersom jag inte kan min cykel o inte fått nån mens sen insatt spiral . När har du bim? O senaste äl?
  • Lilja020710
    Anonym (Amanda) skrev 2017-03-31 13:56:49 följande:

Vad tror ni?

Grattis;)
  • Lilja020710
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Grattis;)
  • orzia1
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Men åhhh vad glad jag blir av att läsa. Hoppas det blir starkare. O att ni får en luciabebis
  • Milou3
    Lilja020710 skrev 2017-03-31 15:28:50 följande:

Skönt att ha nån i samma ålder;)

Vet ju inte när jag ska ha bim så svårt o stressigt hade jätteömma bröst förra månaden metall smak i munnen o svullen mage men det var inget o nu har jag jätte ömma bröst igen " mensvärk" ... tog äl test i lördags o hade då. Så kanske ska mens mellan 8- 10 april? Sämst på det här o eftersom jag inte kan min cykel o inte fått nån mens sen insatt spiral . När har du bim? O senaste äl?

Har bim om 5-6 dagar.

Är på äl+8 eller 9.

Känner mig inte gravid :(

Fast vi hann bara med ett sex typ 3 dagar innan äl denna gång. Jag planerar redan för nästa äl :)

Tror man känner på sig om man är gravid, iaf när det bara är 5-6 dagar kvar till bim.

Nu känner jag mig sjuk, så blir en förkylningshelg, negativa tester på måndag och sen mens ...
  • Sofiiakarin

Hej allesammans!

Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?

Jätte tacksam för svar!

• NilssonLinn
    Sofiiakarin skrev 2017-03-31 15:46:48 följande:

Hej allesammans!

Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?

Jätte tacksam för svar!

Det där skulle jag säga vara så positivt det bara går! :)
  • FrökenE1985
    Sofiiakarin skrev 2017-03-31 15:46:48 följande:

Hej allesammans!

Jätte tacksam för svar!

Ingen tvekan där! Mys på nu!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017