För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Vad tror ni?
Jag hade sagt grattis! :) hur många dagar kvar till BIM?
Äh du är ju ung! :)
Själv har jag hunnit fylla 40. Vill också ha en sladdis, har två barn på 12 och 10 år. De längtar efter ett syskon :)
Vad tror ni?
För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia
För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia
Skönt att ha nån i samma ålder;)
Vet ju inte när jag ska ha bim så svårt o stressigt hade jätteömma bröst förra månaden metall smak i munnen o svullen mage men det var inget o nu har jag jätte ömma bröst igen " mensvärk" ... tog äl test i lördags o hade då. Så kanske ska mens mellan 8- 10 april? Sämst på det här o eftersom jag inte kan min cykel o inte fått nån mens sen insatt spiral . När har du bim? O senaste äl?
Hej allesammans!
Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?
Jätte tacksam för svar!
Hej allesammans!
Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?
Jätte tacksam för svar!
Hej allesammans!
Jätte tacksam för svar!