För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag har en fråga som kanske verkar lite dum.
Är på ÄL +5 idag och har vart så in i attsingen illamående idag, är det ens möjligt att det är ett symptom eller ska jag anta att jag ätit något dumt? Haha! Men det är så skumt, inte alls som att jag behöver kräkas eller så. Bara konstant illamående, svag halsbränna från och till. Tycker att jag googlat en massa huruvida det ens är möjligt men får så blandade resultat. Vad säger ni? Någon med erfarenhet av det och sedan fått ett +?
Om ägget fäster tidigt, typ dag 4, så kan du ju börja känna av hcg redan då :)
Jag fick tydlig halsbränna 2 kvällar på rad förra graviditeten runt äl+9-10. Plussade äl+12
Åh typiskt... glad gubbe igår... och vi somnar! Glad gubbe idag med... plus sekret! Så idag släpper de nog!
Jag är på bim-1 idag och testade negativt på tidiga tester. Jag flyttar på min mens nu så den kommer komma senare denna månad! Hoppas vi inte ses mer! ???? Lycka till!
Någon här som använder NC/tempar?
Har de senaste dagarna haft äl-känningar och nästan(!) positiva tester. Så var säker på att tempen skulle fortsätta hållas hög nu så äl kunde sättas ut. Men istället sjunker den mer än någonsin ungefär. Någon som varit med om det/vet vad det kan bero på? Har inte gjort något annorlunda från andra dagar...
Har de senaste dagarna haft äl-känningar och nästan(!) positiva tester. Så var säker på att tempen skulle fortsätta hållas hög nu så äl kunde sättas ut. Men istället sjunker den mer än någonsin ungefär. Någon som varit med om det/vet vad det kan bero på? Har inte gjort något annorlunda från andra dagar...
Hej!
Jag har beräknad mens runt den 10/4. Har de senaste dagarna känt mig helt säker på att jag är gravid. Precis som jag känt med båda barnen tidigare. Så jag tog ett gravtest men glömde av de i ca 25 min.
Kan ni hjälpa mig att tyda?
Hej!
Jag har beräknad mens runt den 10/4. Har de senaste dagarna känt mig helt säker på att jag är gravid. Precis som jag känt med båda barnen tidigare. Så jag tog ett gravtest men glömde av de i ca 25 min.
Kan ni hjälpa mig att tyda?
Nu kom temphöjning som jag i stort visste skulle komma idag. Nedräkningen till bim har nu börjat. Bim bör då bli 14 april +/- någon dag. Skippar progesteronkrämen denna gång men ger albyl minor en till chans.