För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Tack för svar :) jag är kanske naiv men jag väljer att blunda för kommentarer där mina känningar stämplas som inbillning. Inte för att de inte skulle kunna vara det utan för att jag behöver det positiva tänkandet just nu. Och faller jag platt så får jag skylla mig själv :) jag väljer endast se till dina kommentarer där du påpekar att det är fullt möjligt, om än inte så vanligt. Inte för att ignorera ett nedvärdera någon annans kommentarer eller kunskaper, utan endast för att jag själv vill tänka såhär ^u^
Långt, larvigt meddelande. Men på internet måste man vara övertydlig om man inte ska dra på sig en massa ovänner känns det som :) Nu hoppas jag att alla kommer med goda nyheter de närmsta dagarna! :)
Progesteronkräm!!!
Är det någon här inne som använder denna kräm för att öka chanserna till en graviditet?
Jag misstänker att det är detta jag behöver för att kunna behålla graviditeten, Nu har jag 4 barn men de senaste 5 åren har jag fått 2 missfall i vecka 4-5. Vill höra lite kring era erfarenheter?
Vad ledsen jag blev när jag läste ditt inlägg jag beklagar... Ja nu kör vi på igen! kram
Hej alla! Hoppas det går bra för er och att alla mår bra! Och tack för hjälpen i fredags... känner mig så svag ibland. Men iallafall, snart ny vecka, nya tag! Ska tex iväg och kolla min sköldkörtel på tisdag, någon mer som gjort det och upptäckt att den påverkat fertiliteten? Jag tänker mycket på det här med tankens kraft... i hela mitt liv har jag fått höra "men tänk POSITIVT!!" Eftersom jag enligt många är ganska negativ... (jag kallar mig realist...) men nu! Nu ändrar sig alla och säger, "tänk inte alls" eller ännu värre, "tänk negativt!- även om du blir gravid kan 100 saker gå fel bla bla bla..." jag har så svårt att förstå. Jag har börjat tänka "okej, den här gången blir det nog inget, men nästa gång!" Efter ett tips jag fick här i tråden ( TACK!) och det hjälper... men ändå inte... hur tänker ni? Eller senare INTE tänker ni?
Progesteronkräm!!!
Är det någon här inne som använder denna kräm för att öka chanserna till en graviditet?
Jag misstänker att det är detta jag behöver för att kunna behålla graviditeten, Nu har jag 4 barn men de senaste 5 åren har jag fått 2 missfall i vecka 4-5. Vill höra lite kring era erfarenheter?
Hoppar över hit från mars tråden. Vet i te när BIM infaller efter att jag fick missfall för några veckor sedan. Misstänkte att vi råkade/lyckades pricka ägglossningen. Har haft många symptom på graviditet igen men nu tycker jag att de avtagit så är väldigt tveksam till att jag är gravid nu egentligen. Men håller mig kvar här lite till i alla fall.
Vore väldigt skönt om jag fick ett + eller mens snart så jag vet hur det ligger till.
Imorgon tänkte jag kolla med cm digital med veckoindikator. Någon som har erfarenhet av detta. Är det gör tidigt om jag ev hade ÄL runt den 17/3?
1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet
2/4:
3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet
3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet
3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet
4/4:
5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet
6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet
7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet
8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet
9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet
10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet
11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet
Sebbe 6:e försöket 1:a barnet
12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet
13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet
14/4:
15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet
16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet
Birdiz, 1:a barnet
17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.
18/4: Charlizee, 4:e försöket, 3:e barnet
19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet
20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet
21/4:
22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet
23/4:
24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet
Ungafruahlberg 2:a försöket 1:a barnet
meijram 6:e försöket 1:a barnet
25/4:
26/4: Ulrika34 4:e försöket med 5:e barnet.
27/4: SWN 3e försöket 3dje barnet.
28/4:
29/4:
30/4:
Hej igen! uppdaterade precis listan med mig själv (11/4) och såg att maxleon1011är näst på listan men hittar inget i tråden? Kanske redan ett + och borta från tråden? Eller har allt gått väl?