• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Emmie79 skrev 2017-04-02 16:38:05 följande:

Nu är jag på BIM+1 eller BIM-6 beroende på när jag hade ägglossning. Har tidigare i veckan känt av förändrat luktsinne, ont i ländryggen, halsbränna och kvällströtthet. Idag känner jag lite molvärk i livmodertrakten, men det kan lika gärna vara mensvärk. Fick även en liten vit mjölkig flytning idag.

Vill inte testa pga att om det är negativt kan jag ändå inte lita på det och kommer bara bli ledsen.

Men av mina symptom att döma, vad tror ni?

Om du kan vänta så hade jag testat på onsdag-torsdag nästa vecka
  • Starlights

Hej gänget. Jag har äl idag enligt både min app och äl-tester. Så har bim den 16 april.

Lite roligt att jag räknade ut bf utifrån senaste mensen på en app, och det blev den 24 december.. Så vi får väl hoppas på en bra julklapp! ;) Det skulle också vara väldigt fint om det blev en decemberbebis, för då är det nästan exakt på dagen ett år efter att jag opererades för utomkveds, skulle kännas fint om det blev en bebis kring den tiden. Hjärta

• Anonym (Hella93)

Extremt ont i ryggen, flytningar som man kan dra mellan fingrarna (ursäkta info) samt lite illamående. Är det ens möjligt med äl ca 19 dagar innan mens? Har 33-34 dagars menscykeln så äl ska va ca 18-22. Hoppas!!!

• Emmie79
    Milou3 skrev 2017-04-02 17:03:34 följande:
    Låter ju som klassiska gravidsymptom! Iaf allt utom flytningen, som kan komma närsomhelst i cykeln :)
    Åh, hoppas hoppas!
  • Emmie79
    orzia1 skrev 2017-04-02 17:44:32 följande:
    Om du kan vänta så hade jag testat på onsdag-torsdag nästa vecka
    Ja, jag vet. Jag ska försöka vänta...
  • becca90

Jag bröt upp ett clearblue digitalt countdown som visade minus men på stickan var det 2 streck! Tydligt ljusblått. Någon som har någon aning om det är 2 streck oavsett??

• Jooosen

Bim -7. Inga symptom men lite ömma bröst bara. Känsla av att mensen kommer om en vecka. Men kanske tidigt att säga redan nu!

• Lillen 84

Min ryggvärk har trillat ner mot slidan. Det spänner och drar från den till ljumskarna ut mot benen. Och liksom sticker bränner till i slidan.

Har bim den 9e. Börjar fundera på cysta el nått.

• Jooosen
    Lillen 84 skrev 2017-04-02 21:44:31 följande:

Min ryggvärk har trillat ner mot slidan. Det spänner och drar från den till ljumskarna ut mot benen. Och liksom sticker bränner till i slidan.

Har bim den 9e. Börjar fundera på cysta el nått.

Har oxå Bim 9e. Inga andra symptom? Prickade ni in äl?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017