För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Då va BIM-dagen här för min del men testade negativt i morse.. Har inga symptom kvar och heller inga känningar av att mensen skulle vara påväg. Suck!
Usch det är jobbigt nu:( Inga symptom o tror absolut mensen kommer på torsdag. Jag kan inte bli gravid helt enkelt, är för gammal o har inga bra ägg kvar. Får inte göra ivf o osäker om jag vill göra ÄD o runt omkring blir alla gravida känns det som, även de som inte vill...orättvist
Hur blir man glad?
Grattis till er som plussat
Usch det är jobbigt nu:( Inga symptom o tror absolut mensen kommer på torsdag. Jag kan inte bli gravid helt enkelt, är för gammal o har inga bra ägg kvar. Får inte göra ivf o osäker om jag vill göra ÄD o runt omkring blir alla gravida känns det som, även de som inte vill...orättvist
Hur blir man glad?
Alltid sååå oroligt i början...vill bara förbi BIM. Två dagar till, tar digitalt på onsdag, sen är det färdigtestat.
Stegringen känns iaf ok hittills vilket känns lite lugnande, en dag i taget...

Vad roligt att det blir så många plus i tråden, stort grattis till alla!
Har någon av er blivit gravida under tiden ni är sjuka??
Hur blir man glad?
Hur gammal är du? Har du gjort privat utredning och fått hjälp med ex Letrozol? Är du för gammal för IVF även privat?
Vi skulle ju startat IVF på onsdag...jag är 40 år, kämpat sen i juli när vi förlorade en liten i v 13...de är sjukt jobbigt och motigt och man gråter varje gång mensen kommer. Testade tre omgångar Letrozol, en omgång Bemfola-sprutor, denna gången gick vi inte på nån stimulering inför uppstarten med IVF, men nu funkade det tydligen ändå.
Det tar längre tid att hitta just DET ägget när man är äldre, man får ju bara en chans varje månad och då kanske inte just det bästa kom. Så sa kliniken till mig..men gör man IVF får man ju ut flera samtidigt och förhoppningsvis är nåt av alla dem bra, därför är chanserna större med IVF.
Utomlands kan du ju göra mycket senare med. Vi hade tänkt ÄD som nästa steg om IVF inte funkade för oss. Nu hoppas vi bara innerligt att detta var guldägget som vill stanna så vi slipper hela den processen....
Beklagar. Så himla trist. Vet hur det känns.
Hej, ngn vänlig själ som kan tolka?