För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Fy va tungt. Ja har haft två missfall på rad så har helt enkelt bestämt mig för att det går bra den här gången. Men hopplösheten när det inte gör det är verkligen hemsk.
Efter att ha ätit första kuren letrozol 23-27 mars var jag idag på ultraljud CD14 och hade en äggblåsa på 18mm! Fick Ovitrelle utskrivit jag ska ta idag sen är det bara att hålla tummarna! Bim borde vara runt 18/4 :)
Har pcos och kämpat i 14 månader utan mens eller ägglossning..
Hej en helt annan fråga, jag använder FL appen, då ser jag inga bilder ni lägger upp, kan jag ändra om i inställningar på något vis?
Det är hemskt med missfall...ens dröm om framtiden försvinner helt plötsligt och man måste börja om. Man måste sörja och det går upp och ner. Jag tyckte det blev lite bättre när man väl slutade blöda, så man slapp bli påmind.
Har haft både missfall och ett sent MA, så vet precis känslan...detta blir min trea men min sambos första...men är ju 5:e ggn som gravid...så är ju livrädd, men måste försöka vara positiv och tro på det lilla livet därinne
Efter att ha ätit första kuren letrozol 23-27 mars var jag idag på ultraljud CD14 och hade en äggblåsa på 18mm! Fick Ovitrelle utskrivit jag ska ta idag sen är det bara att hålla tummarna! Bim borde vara runt 18/4 :)
Har pcos och kämpat i 14 månader utan mens eller ägglossning..
Var just hos gyn och gjorde ultraljud för o koll av ev cystor eller annat (mensbesvär). Har Bim 9/4. Borde hon kunnat se om ja va gravid haha?? Hon kollade iofs bara mina äggstockar antar jag... skulle frågat men glömde. Vad tror ni?
Jag var också hos gyn idag pga mensbesvär och då gjorde hon vaginalt ultraljud men sa direkt att det inte skulle gå att se en eventuell graviditet (har bim idag typ), bara livmoderslemhinnan. Den var ganska tjock och det kunde bero på graviditet men också på att mensen är på g så för att vara säker tog jag ett urinprov som hon testade men det var negativt. :(
Det är hemskt med missfall...ens dröm om framtiden försvinner helt plötsligt och man måste börja om. Man måste sörja och det går upp och ner. Jag tyckte det blev lite bättre när man väl slutade blöda, så man slapp bli påmind.
Har haft både missfall och ett sent MA, så vet precis känslan...detta blir min trea men min sambos första...men är ju 5:e ggn som gravid...så är ju livrädd, men måste försöka vara positiv och tro på det lilla livet därinne