• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Charlizee
    Solsidan17 skrev 2017-04-03 08:47:24 följande:

Godmorgon på er!

Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?

Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt

Tycker mig se två solklara plus! Grattis!!
  • Hedblomster

Godmorgon på er!

Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?

Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt

Ser ut som plus!!! Grattis!
  • Hedblomster
    Charlizee skrev 2017-04-03 08:49:36 följande:
    Skulle kunna vara jag som skrev ditt inlägg... hade också ÄL-känningar igår. Vi fick till det både lördag och söndag, helst ska vi väl få det ikväll också för att optimera chanserna Mina ÄL har levt sina egna liv den här månaden men tycker att igår morse var starkast. Ska ta ett till om en liten stund. Tror din BIM är utsatt dagen innan min, hoppas vi får plussa!!! <3
    Åh då ligger vi lika! Spännande! Håller tummarna för dig och julbebisar!!! :)
  • Solsidan17
    Charlizee skrev 2017-04-03 08:51:07 följande:

Tycker mig se två solklara plus! Grattis!!

Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se
  • Solsidan17
    Hedblomster skrev 2017-04-03 08:53:05 följande:

Ser ut som plus!!! Grattis!

Jag håller verkligen tummarna! Som jag skrev ovanför så litar jag inte helt på dessa tester från testlagret. Men har ju iofs testat förut när de varit negativt, och då fanns inte en tillstymmelse till ett andra streck. Jag får testa med ett annat märke i eftermiddag
  • Charlizee
    Solsidan17 skrev 2017-04-03 09:00:35 följande:

Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se

Med båda mina graviditeter har jag testat först med testlagret och när de visat positivt har det stämt Har två barn nu springande här hemma. Kan säkert vara olika men eftersom du fått två positiva tester så kan du nog andas ut lite... Grattis igen och njut av dina fina plus!
  • FrökenE1985

Godmorgon på er!

Förstår inte din tvekan! Solklart plus! Ta ett digitalt så kanske de sjunker in lite bättre.
  • FrökenE1985

Nu har ff satt ut min äl. Så nu är det bara att vänta. Fick bara till det en gång, men det var iaf samma dag som äl skedde.

• elinos01

Godmorgon på er!

GRATTIS! Solklara plus vill du hänga i vår FB-grupp?
  • Solsidan17
    elinos01 skrev 2017-04-03 09:22:08 följande:

GRATTIS! Solklara plus vill du hänga i vår FB-grupp?

Vågar väl mig på ett litet tack! ja men gärna!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017