För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Godmorgon på er!
Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?
Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt
Godmorgon på er!
Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?
Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt
Tycker mig se två solklara plus! Grattis!!
Ser ut som plus!!! Grattis!
Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se
Godmorgon på er!
Nu har ff satt ut min äl. Så nu är det bara att vänta. Fick bara till det en gång, men det var iaf samma dag som äl skedde.
Godmorgon på er!
GRATTIS! Solklara plus vill du hänga i vår FB-grupp?