• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Milou3
    Anonym (Väntar) skrev 2017-04-03 11:30:52 följande:

Hej, ngn vänlig själ som kan tolka?

Om det dök upp inom 1-2 minuter så ser det svagt positivt ut. Men cb är kända för spök tyvärr.

Har du möjlighet skulle jag testa ett annat märke som är ett testa-tidigt-test!
  • Nykär15

Jag ser nåt! Men rekommenderar dig att köpa ett annat märke, typ Predictor Early som man enklare kan tyda då de har röda linjer. Håller tummarna för ökning till i morgon!
  • elinos01

Jag tycker det ser positivt ut! hade nog köpt ett digitalt iallafall, eller testat igen imorgon. Men jag tror inte det där är ett spökstreck. För gärna med till vår Facebook grupp "BF December 2017"
  • elinos01
    Nykär15 skrev 2017-04-03 10:35:50 följande:

Alltid sååå oroligt i början...vill bara förbi BIM. Två dagar till, tar digitalt på onsdag, sen är det färdigtestat.

Stegringen känns iaf ok hittills vilket känns lite lugnande, en dag i taget...

Men grattis! Jättefin stegring. Jag har bestämt att jag får testa det sista testat jag har hemma. Sen får jag sluta Kom gärna in i vår Facebook grupp sen om du vill. Men någon av oss som redan är medlemmar måste lägga till eftersom den är dold
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-03 10:35:50 följande:

Alltid sååå oroligt i början...vill bara förbi BIM. Två dagar till, tar digitalt på onsdag, sen är det färdigtestat.

Stegringen känns iaf ok hittills vilket känns lite lugnande, en dag i taget...

Hur fint som helst
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Hansson88

Hej!

Tänkte presentera mig.

Anna heter jag. 28 år. Här en son på 7 månader. Vi försöker nu få till 1 nr 2.

Har beställt hem ägglossningstester. Förra graviditeten fick vi till genom att tempa i kombo med Äl -tester. Nu blir det bara äl-tester eftersom sonen fortfarande vaknar en gång om natten.

Vi är inne på andra försöket och jag har bim den 26/4. Heja Heja!

Hur mår ni tjejer?

• Nykär15
    elinos01 skrev 2017-04-03 12:46:56 följande:
    Men grattis! Jättefin stegring. Jag har bestämt att jag får testa det sista testat jag har hemma. Sen får jag sluta Kom gärna in i vår Facebook grupp sen om du vill. Men någon av oss som redan är medlemmar måste lägga till eftersom den är dold

Tack! 

Jag har säkert 10 test kvar...så kommer inte göra slut dem, blir väl ett i morgon och sen ett på onsdag + det digitala i samma urin. Sen lämnar jag det bakom mig och försöker njuta! Testa senare skulle bara göra mig nervös, kommer jag förbi BIM så är det steg ett för mig. Sen får jag sikta på nästa delmål som bli VUL om en månad nästan exakt. 
    Jag väntar med FB-grupp lite...gick med i en i somras och det var sjukt tungt när det gick dåligt sen...så jag håller mig till min lilla FB-grupp jag redan har med några som kämpat på länge, där känner jag mig trygg. 

LeiaBus2010 skrev 2017-04-03 12:55:27 följande:
    Hur fint som helst

Tack snälla Hjärta

• Anonym (Väntar)
    elinos01 skrev 2017-04-03 12:45:11 följande:

Jag tycker det ser positivt ut! hade nog köpt ett digitalt iallafall, eller testat igen imorgon. Men jag tror inte det där är ett spökstreck. För gärna med till vår Facebook grupp "BF December 2017"

Tack. Ååh nervöst. Får vänta till imorgon se. Då kanske jag vågar mig på er grupp :)
  • jhk88
    Hansson88 skrev 2017-04-03 12:57:08 följande:

Hej!

Tänkte presentera mig.

Anna heter jag. 28 år. Här en son på 7 månader. Vi försöker nu få till 1 nr 2.

Har beställt hem ägglossningstester. Förra graviditeten fick vi till genom att tempa i kombo med Äl -tester. Nu blir det bara äl-tester eftersom sonen fortfarande vaknar en gång om natten.

Vi är inne på andra försöket och jag har bim den 26/4. Heja Heja!

Hur mår ni tjejer?

Välkommen hit! :) Hoppas det tar sig snart för er! <3

Här är det sådär, fick missfall i fredags och mår idag sjit. Det går i vågor, ena stunden är jag rätt uppåt och sedan åker jag ner som en sten. Idag känns det hopplöst att få till en liten trea :(
  • Anonym (Väntar)
    Milou3 skrev 2017-04-03 11:52:56 följande:

Om det dök upp inom 1-2 minuter så ser det svagt positivt ut. Men cb är kända för spök tyvärr.

Har du möjlighet skulle jag testa ett annat märke som är ett testa-tidigt-test!

Ja, det dök upp direkt och har varit så sedan dess. Åh hoppas på detta.. tack för svar. Ska testa fler imorgonbitti.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017