För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej, ngn vänlig själ som kan tolka?
Alltid sååå oroligt i början...vill bara förbi BIM. Två dagar till, tar digitalt på onsdag, sen är det färdigtestat.
Stegringen känns iaf ok hittills vilket känns lite lugnande, en dag i taget...
Alltid sååå oroligt i början...vill bara förbi BIM. Två dagar till, tar digitalt på onsdag, sen är det färdigtestat.
Stegringen känns iaf ok hittills vilket känns lite lugnande, en dag i taget...
Hej!
Tänkte presentera mig.
Anna heter jag. 28 år. Här en son på 7 månader. Vi försöker nu få till 1 nr 2.
Har beställt hem ägglossningstester. Förra graviditeten fick vi till genom att tempa i kombo med Äl -tester. Nu blir det bara äl-tester eftersom sonen fortfarande vaknar en gång om natten.
Vi är inne på andra försöket och jag har bim den 26/4. Heja Heja!
Hur mår ni tjejer?
Tack!
Jag har säkert 10 test kvar...så kommer inte göra slut dem, blir väl ett i morgon och sen ett på onsdag + det digitala i samma urin. Sen lämnar jag det bakom mig och försöker njuta! Testa senare skulle bara göra mig nervös, kommer jag förbi BIM så är det steg ett för mig. Sen får jag sikta på nästa delmål som bli VUL om en månad nästan exakt.
Jag väntar med FB-grupp lite...gick med i en i somras och det var sjukt tungt när det gick dåligt sen...så jag håller mig till min lilla FB-grupp jag redan har med några som kämpat på länge, där känner jag mig trygg.
Tack snälla
Jag tycker det ser positivt ut! hade nog köpt ett digitalt iallafall, eller testat igen imorgon. Men jag tror inte det där är ett spökstreck. För gärna med till vår Facebook grupp "BF December 2017"
Hej!
Tänkte presentera mig.
Anna heter jag. 28 år. Här en son på 7 månader. Vi försöker nu få till 1 nr 2.
Har beställt hem ägglossningstester. Förra graviditeten fick vi till genom att tempa i kombo med Äl -tester. Nu blir det bara äl-tester eftersom sonen fortfarande vaknar en gång om natten.
Vi är inne på andra försöket och jag har bim den 26/4. Heja Heja!
Hur mår ni tjejer?
Om det dök upp inom 1-2 minuter så ser det svagt positivt ut. Men cb är kända för spök tyvärr.
Har du möjlighet skulle jag testa ett annat märke som är ett testa-tidigt-test!