• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-03 13:11:22 följande:

Välkommen hit! :) Hoppas det tar sig snart för er! <3

Här är det sådär, fick missfall i fredags och mår idag sjit. Det går i vågor, ena stunden är jag rätt uppåt och sedan åker jag ner som en sten. Idag känns det hopplöst att få till en liten trea :(

Så har jag också haft vid mina mf, det går i vågor. Men tillåt dig att gråta och sörja
  • Jooosen

Var just hos gyn och gjorde ultraljud för o koll av ev cystor eller annat (mensbesvär). Har Bim 9/4. Borde hon kunnat se om ja va gravid haha?? Hon kollade iofs bara mina äggstockar antar jag... skulle frågat men glömde. Vad tror ni?

• Nykär15
    Jooosen skrev 2017-04-03 13:33:20 följande:

Var just hos gyn och gjorde ultraljud för o koll av ev cystor eller annat (mensbesvär). Har Bim 9/4. Borde hon kunnat se om ja va gravid haha?? Hon kollade iofs bara mina äggstockar antar jag... skulle frågat men glömde. Vad tror ni?

Nej det går inte se så tidigt. Det enda man kan se är livmoderslemhinnan, ägget är för litet. Först framåt v 6 kan du se med VUL. 
  • Jooosen
    Nykär15 skrev 2017-04-03 13:37:22 följande:

Nej det går inte se så tidigt. Det enda man kan se är livmoderslemhinnan, ägget är för litet. Först framåt v 6 kan du se med VUL. 

Tack för svar!
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-03 13:31:36 följande:

Så har jag också haft vid mina mf, det går i vågor. Men tillåt dig att gråta och sörja

Det är så påfrestande. jag var så uppåt igår och redo för att försöka igen. Idag är jag så nere och känner en stor hopplöshet. Jag vill inget annat än att skaffa en trea och när jag väl blir gravid med trean så får jag missfall :( Sååå jävla orättvist!
  • kabe1211

Är detta positivt eller inte? ????

Jag är ny i allt detta med tester! Andra försöket med första barnet, bim 20/4.
  • kabe1211
    kabe1211 skrev 2017-04-03 13:44:18 följande:

Testet till höger är idag :)
  • elinos01
    jhk88 skrev 2017-04-03 13:43:08 följande:

Det är så påfrestande. jag var så uppåt igår och redo för att försöka igen. Idag är jag så nere och känner en stor hopplöshet. Jag vill inget annat än att skaffa en trea och när jag väl blir gravid med trean så får jag missfall :( Sååå jävla orättvist!

Fy va tungt. Ja har haft två missfall på rad så har helt enkelt bestämt mig för att det går bra den här gången. Men hopplösheten när det inte gör det är verkligen hemsk.
  • elinos01
    kabe1211 skrev 2017-04-03 13:44:18 följande:

Skulle säga att det till höger är positivt ????
  • kabe1211
    elinos01 skrev 2017-04-03 13:47:04 följande:

Skulle säga att det till höger är positivt ????

Tack för svar! Känner själv att det ser positivt ut men tänkte att det kanske kan bli ännu starkare? :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017