• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • elinos01

Jag kan göra en grupp om ni vill?

Och TACK! Jag håller tummarna så himla hårt både för oss nu och ALLA ser.

• elinos01
    Jooosen skrev 2017-04-03 07:16:21 följande:

Grattis!! Hade Du några symtom om man får fråga?

Jag har vart ganska känslig, trött och liite ont i brösten. Men annars inget nämnvärt. Lite metallsmak i munnen två gånger också och molvärk. Jag har verkligen lärt mig efter alla månader och två graviditeter (som slutade i missfall) att det kan vara precis olika
  • Jooosen
    elinos01 skrev 2017-04-03 07:40:28 följande:

Jag har vart ganska känslig, trött och liite ont i brösten. Men annars inget nämnvärt. Lite metallsmak i munnen två gånger också och molvärk. Jag har verkligen lärt mig efter alla månader och två graviditeter (som slutade i missfall) att det kan vara precis olika

Okej! Håller tummarna nu då!! Ja ska ha mens im sex dagar. Har lite ont i brösten men kan ju lika gärna vara inför mens ... :/
  • Emmie79
    elinos01 skrev 2017-04-03 07:01:41 följande:

Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?

Åh grattis!! Vad roligt. Så kul med lite hopp och positiva resultat i den här tråden.
  • Emmie79

Sitter nu hos gynekologen pga svåra pms-symptom och kraftig mens förra månaden. Samtidigt så har jag fortfarande inte fått mens denna månad men vet ju inte om jag är på Bim+2 eller Bim-4... Så frustrerande! Kan jag testa? Ska jag be gyn ta blodprov?

• elinos01
    Emmie79 skrev 2017-04-03 07:54:10 följande:

Sitter nu hos gynekologen pga svåra pms-symptom och kraftig mens förra månaden. Samtidigt så har jag fortfarande inte fått mens denna månad men vet ju inte om jag är på Bim+2 eller Bim-4... Så frustrerande! Kan jag testa? Ska jag be gyn ta blodprov?

Be gyn ta ett blodprov eller ett test. Eller så köper du ett testa tidigt test. Ibland visar inte vanliga test innan BIM Lycka till!!
  • elinos01
    Jooosen skrev 2017-04-03 07:42:47 följande:

Okej! Håller tummarna nu då!! Ja ska ha mens im sex dagar. Har lite ont i brösten men kan ju lika gärna vara inför mens ... :/

Jag hade inte några speciella känningar så tidigt den här gången. Möjligen liite tröttare än vanligt. Men annars inte. Så hoppet är inte ute
  • Solsidan17

Godmorgon på er!

Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?

Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt

• Charlizee
    Hedblomster skrev 2017-04-03 06:54:24 följande:

Igår kväll hade jag tydliga vad jag brukar anta är äl-känningar: svullen lite tung mage och mensvärk + hade ju ett starkt äl-test. Hade sex lördag morgon samt söndag kväll, funderar på att försöka hinna ikväll med men det känna lite pressat och framtvingat... Men det ska bli intressant om dagens äl-test är svagare eller starkare, kunde inte riktigt avgöra om det var positivt eller nästan positivt igår!

Skulle kunna vara jag som skrev ditt inlägg... hade också ÄL-känningar igår. Vi fick till det både lördag och söndag, helst ska vi väl få det ikväll också för att optimera chanserna Mina ÄL har levt sina egna liv den här månaden men tycker att igår morse var starkast. Ska ta ett till om en liten stund. Tror din BIM är utsatt dagen innan min, hoppas vi får plussa!!! <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017