• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Pamola
    Starlights skrev 2017-04-02 18:21:21 följande:

Hej gänget. Jag har äl idag enligt både min app och äl-tester. Så har bim den 16 april.

Lite roligt att jag räknade ut bf utifrån senaste mensen på en app, och det blev den 24 december.. Så vi får väl hoppas på en bra julklapp! ;) Det skulle också vara väldigt fint om det blev en decemberbebis, för då är det nästan exakt på dagen ett år efter att jag opererades för utomkveds, skulle kännas fint om det blev en bebis kring den tiden. 

Då har vi äl och bim exakt samtidigt! :)
  • Pasgetti

Äl +7 idag, känner inga symptom alls. Är däremot väldigt irriterad i nedre regionen och ser lite lätt svullen ut, säkert åkt på en svampinfektion :( Brukar alltid få problem när han kommer i mig, när jag tog piller hade jag samma problem (då han kom i) , men när jag slutade med pillerna och vi använde kondom istället slutade problemen. Och nu när vi försöker bli med barn kommer problemet tillbaka... Kanske är allergisk mot spermier eller nåt xD Messar upp pH värdet, hehe.

• 95clu

Lägg gärna in mig i bim-listan :) förväntad bim 10/4, 8e försöket och första barnet!

• Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-04-03 02:06:10 följande:

Äl +7 idag, känner inga symptom alls. Är däremot väldigt irriterad i nedre regionen och ser lite lätt svullen ut, säkert åkt på en svampinfektion :( Brukar alltid få problem när han kommer i mig, när jag tog piller hade jag samma problem (då han kom i) , men när jag slutade med pillerna och vi använde kondom istället slutade problemen. Och nu när vi försöker bli med barn kommer problemet tillbaka... Kanske är allergisk mot spermier eller nåt xD Messar upp pH värdet, hehe.

Nej fan va drygt. Samma här... inga symptom alls förutom lite onda bröst ..?
  • Sebbe

Jag går på ÄL + 6 idag. Känner tyvärr ingenting. Typiskt. Men glad över att jag ska kolla sköldkörteln imorgon så det känns som om det händer något!

• Hedblomster

Igår kväll hade jag tydliga vad jag brukar anta är äl-känningar: svullen lite tung mage och mensvärk + hade ju ett starkt äl-test. Hade sex lördag morgon samt söndag kväll, funderar på att försöka hinna ikväll med men det känna lite pressat och framtvingat... Men det ska bli intressant om dagens äl-test är svagare eller starkare, kunde inte riktigt avgöra om det var positivt eller nästan positivt igår!

• elinos01

Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?

• Sebbe
    elinos01 skrev 2017-04-03 07:01:41 följande:

Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?

Men grattis grattis grattis! Gudars vad roligt för er! Alla lyckönskningar!
  • Jooosen

Grattis!! Hade Du några symtom om man får fråga?
  • Hedblomster

Grattis!!! Så härligt!

Om jag mot förmodan plussar om två veckor ca vill jag också vara med i en fb grupp :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017