För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Godmorgon på er!
Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?
Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt
Godmorgon på er!
Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?
Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt
Det är svårt att smälta efter ett missfall i december, och att vi nu ev skulle fått hjälp att bli gravid, och så sitter jag här med ett test taget enbart "för att mensen skulle komma igång" ni vet?
Men tack allihopa! <3
Det är svårt att smälta efter ett missfall i december, och att vi nu ev skulle fått hjälp att bli gravid, och så sitter jag här med ett test taget enbart "för att mensen skulle komma igång" ni vet?
Men tack allihopa! <3
Vet exakt! Vi skulle ju starta IVF denna veckan, så hade en pausmånad bara innan fri från hormonstimulering för att starta på denna mensen..och så plussade vi! Har ju försökt sen vårt sena MA i juli-16 så det känns sjukt overkligt!!
Ska ta digitalt på onsdag, BIM...sen är det färdigtestat! Nu ska man försöka slappna av med..är lycklig och livrädd samtidigt. Kaos i alla känslor!
Vågar väl mig på ett litet tack! ja men gärna!
Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?
Godmorgon på er!
Då va BIM-dagen här för min del men testade negativt i morse.. Har inga symptom kvar och heller inga känningar av att mensen skulle vara påväg. Suck!
Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se
Usch det är jobbigt nu:( Inga symptom o tror absolut mensen kommer på torsdag. Jag kan inte bli gravid helt enkelt, är för gammal o har inga bra ägg kvar. Får inte göra ivf o osäker om jag vill göra ÄD o runt omkring blir alla gravida känns det som, även de som inte vill...orättvist
Hur blir man glad?
Grattis till er som plussat