• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Stardust

Idag kom mensen, 5 dagar för tidigt. Förra månaden kom den 8 dagar för tidigt stort lycka till till er alla andra som fortfarande väntar

• Milou3
    Anonym (L) skrev 2017-04-03 20:26:19 följande:

Hoppas att det blir rätt bild nu.

Är detta ett spökstreck?

Definitivt inte!

Grattis :)
  • maxleon1011

Hade bim den 3/4 mensen kom den 30/3 så nästa bim är 27/4 (om nu cykeln stabiliserat sig och håller sig på 28 dagar) Har nån lust att uppdatera listan, ta bort mig från 3/4 och skriva in mig 27/4 ist :)

• Emmie79
    Stardust skrev 2017-04-03 21:03:21 följande:

Idag kom mensen, 5 dagar för tidigt. Förra månaden kom den 8 dagar för tidigt stort lycka till till er alla andra som fortfarande väntar

Åh nej vad trist. Tror min är på g när som, i så fall kanske vi ses i en maj-tråd? Önskar all lycka!
  • orzia1
    Stardust skrev 2017-04-03 21:03:21 följande:

Nej vad synd. Kram
  • Stardust
    Emmie79 skrev 2017-04-03 21:30:11 följande:

Åh nej vad trist. Tror min är på g när som, i så fall kanske vi ses i en maj-tråd? Önskar all lycka!

Jag håller tummarna här för dig, att vi slipper ses där. Hur länge har ni försökt?
  • Emmie79
    Stardust skrev 2017-04-03 21:43:09 följande:
    Jag håller tummarna här för dig, att vi slipper ses där. Hur länge har ni försökt?
    Sen i november när jag fick missfall i v10. Hoppas hoppas på att mensen inte kommer men fick negativt på gravtest idag hos gyn. Bim var antingen i lördags eller kommer på torsdag (fick inget positivt utslag på äl-test denna månaden så svårt att veta).
  • FridaB92

Behöver lite hjälp flickor...En fråga om ÄL-test.

Om jag har ÄL enligt appen på lördag så ska mina test vara positiva på Tors alt fredag om jag har fattat det rätt? :)

• Vilgot o Lillpyret

[quote=77557229][quote-nick]elinos01 skrev 2017-04-03 07:01:41 följande:[/quote-nick]

Hej gänget! Alltså jag plussade idag. Efter ett år och två missfall (senaste i februari) så plussade jag. Fattar inte riktigt vad som hände imorse alltså. Så sjukt att jag är gravid! Jag har hängt lite sporadiskt här och undrar om någon mer plussat än och om vi har någon Facebook grupp med BF December?

[/

Stort grattis! :)

• Vilgot o Lillpyret

Stort grattis till alla som har plussat!

För min del har mensen nu kommit igång, så nu hoppas jag istället på ett plus i maj. :)

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017