• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • becca90

Alltså jag har sååååån konstig smak i munnen och mkt halsbränna.... bim 7/4 eller 19/4 beroende på om mensen kommer när den ska annars eller om det blir uppskjuten denna månaden med...

• Lillen 84
    Jooosen skrev 2017-04-02 21:47:13 följande:

Har oxå Bim 9e. Inga andra symptom? Prickade ni in äl?

Ja el vi hade sex dagarna innan och dagen före äl.Sen reste sambon bort.

Ömma bröst har jag. Och ett tryckande illamående. Men de kan jag ha iaf mot bim.. Men idag stramar det som tusan i livmodern eller vad det är ovanför blygbenet.
  • Solsidan17

Kan berätta för er att mitt "spökstreck" mycket riktigt var ett positivt streck lycka till ni alla andra!

• Anonym (Väntar)
    Solsidan17 skrev 2017-04-03 19:33:57 följande:

Kan berätta för er att mitt "spökstreck" mycket riktigt var ett positivt streck lycka till ni alla andra!

Åååh grattis :)
  • orzia1
    Anonym (Längtar bebis) skrev 2017-04-03 16:14:53 följande:

Hej!

Har försökt 3 ggr utan resultat. Nu är frågan om man ska fortsätta köra men kommer då få bf runt 24-31/12. Känns så himla tråkigt att få barn då? Eller spelar det ingen roll? Är det jag som har fel inställning bara?

Hur tänker ni andra?

Ytterst få föder på bf. Och jag välkomnar en bebis oavsett om det blir den 31 dec kl 23.59 el 1 jan 00.30

Vill bara bli gravid
  • ScP87

Att vänta är att kunna ta ett test går mig på nerverna. Så jag testade mig idag men så klart negativt men de förstod jag nästan är ju bara på äl+7 så får vänta två veckor iallafall tror jag.

Men har blivit väldigt trött sedan lördag och mina kramper som jag har haft har avtagit men ömma bröstvårter och lite i brösten har jag också .

Får säga Grattis till alla som har pluset redan :)

• Ulrika34
    Anonym (Längtar bebis) skrev 2017-04-03 16:14:53 följande:

Hej!

Har försökt 3 ggr utan resultat. Nu är frågan om man ska fortsätta köra men kommer då få bf runt 24-31/12. Känns så himla tråkigt att få barn då? Eller spelar det ingen roll? Är det jag som har fel inställning bara?

Hur tänker ni andra?

för mig spelar det ingen roll när bebis kommer, jag är själv född 28 dec och har aldrig klagat har 4 kids, min äldsta föddes 9 dec, min yngsta var beräknad till 24/12 men jag gick över 14 dagar. Livet går aldrig att planera, om jag blir gravid är det lite ödets nyck och jag är bara sjukt tacksam
  • Nykär15

Grattis!!!
  • FrökenE1985

Stort grattis!
  • Anonym (L)

Hoppas att det blir rätt bild nu.

Är detta ett spökstreck?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017