För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Alltså jag har sååååån konstig smak i munnen och mkt halsbränna.... bim 7/4 eller 19/4 beroende på om mensen kommer när den ska annars eller om det blir uppskjuten denna månaden med...
Har oxå Bim 9e. Inga andra symptom? Prickade ni in äl?
Kan berätta för er att mitt "spökstreck" mycket riktigt var ett positivt streck lycka till ni alla andra!
Kan berätta för er att mitt "spökstreck" mycket riktigt var ett positivt streck lycka till ni alla andra!
Hej!
Har försökt 3 ggr utan resultat. Nu är frågan om man ska fortsätta köra men kommer då få bf runt 24-31/12. Känns så himla tråkigt att få barn då? Eller spelar det ingen roll? Är det jag som har fel inställning bara?
Hur tänker ni andra?
Att vänta är att kunna ta ett test går mig på nerverna. Så jag testade mig idag men så klart negativt men de förstod jag nästan är ju bara på äl+7 så får vänta två veckor iallafall tror jag.
Men har blivit väldigt trött sedan lördag och mina kramper som jag har haft har avtagit men ömma bröstvårter och lite i brösten har jag också .
Får säga Grattis till alla som har pluset redan :)
Hej!
Har försökt 3 ggr utan resultat. Nu är frågan om man ska fortsätta köra men kommer då få bf runt 24-31/12. Känns så himla tråkigt att få barn då? Eller spelar det ingen roll? Är det jag som har fel inställning bara?
Hur tänker ni andra?
Hoppas att det blir rätt bild nu.
Är detta ett spökstreck?