• Lillen 84

För oss med BIM i april 2017

Bim ca 9e april.

Har haft som konstig träningsvärken i nedre delen av magen. Och sen igår i korsryggen... Har lyckats inbilla mig många symtom innan bim. Men detta är helt nytt. :) Samt att ja e varm i kroppen och ansiktet.

• Lillen 84
    NilssonLinn skrev 2017-04-01 17:54:18 följande:

Jag har BIM dagen efter dig, ungefär. Och jag känner träningsvärk som du gör. Plus att det sticker till vid livmodern/äggstockarna .. har känt så flera månader och då har jag bara varit skenis eller PMS. Men hoppas ändå.

Hoppas att du plussar :)

Tack du med.

Är på försök nr 7. Har ett missfall och en cysta i bagaget.
  • Lillen 84

Min ryggvärk har trillat ner mot slidan. Det spänner och drar från den till ljumskarna ut mot benen. Och liksom sticker bränner till i slidan.

Har bim den 9e. Börjar fundera på cysta el nått.

• Lillen 84
    Jooosen skrev 2017-04-02 21:47:13 följande:

Har oxå Bim 9e. Inga andra symptom? Prickade ni in äl?

Ja el vi hade sex dagarna innan och dagen före äl.Sen reste sambon bort.

Ömma bröst har jag. Och ett tryckande illamående. Men de kan jag ha iaf mot bim.. Men idag stramar det som tusan i livmodern eller vad det är ovanför blygbenet.
  • Lillen 84

3 dagar kvar till bim. Molnvärk rygg och magen benen. Men de är typ det jag har. Sen svajar humöret.

• Lillen 84
    Annisens81 skrev 2017-04-08 10:42:25 följande:

Känns dom mensen kommer hela tiden och det mer spänner i brösten än ömmar.

Molvärk och massa flytningar, vilket gör att det känns som mensen kommer.

Haft en ma, och detta är första försöket efter, så väntar med att testa nu och se om det höjs eller sänks. Så vågar inte hoppas ännu :) men tack

Har samma. Hur ser dina flytningar ut om man får fråga. :)
  • Lillen 84
    Annisens81 skrev 2017-04-08 18:39:15 följande:

De är rinniga samt vita, blandat typ. Känner det rinna till liksom. Fräscha klubben haha

Verkligen äckligt. :/Ha ha. Men jag har samma lika.

Undrar så vad det betyder.

Har bim imorgon. Haft molnvärk sen några dagar efter äl. Som faktiskt började med full styrka i svanken. Men nu bara lite lätt i magen och ryggen. Märkligt

Har du andra symtom?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017