Inlägg från: Solsidan17 |Visa alla inlägg
  • Solsidan17

För oss med BIM i april 2017

Godmorgon på er!

Jag hade bim 1/4 och hade laddat upp med värktabletter och tamponger. Nu ligger jag fortfarande här och väntar, men ingen mens ännu. Tog två test imorse, men tycker de verkar otydliga. Kan någon av er tyda dom?

Kan tillägga att jag vart gravid förra året med fick missfall i december.. och efter det så har vi försökt på nytt

• Solsidan17
    Charlizee skrev 2017-04-03 08:51:07 följande:

Tycker mig se två solklara plus! Grattis!!

Åh jag hoppas verkligen att det är så! Har dock hört att testlagrets tester har visat fel många ggr.. och vi ska på en fertilitetsutredning nu i april, och vilken dröm det hade varit att få ringa och avboka den tiden, som vi räknat ner dagarna till vågar inte hoppas för mycket. Men får göra ett test av annat märke i eftermiddag så får vi se
  • Solsidan17
    Hedblomster skrev 2017-04-03 08:53:05 följande:

Ser ut som plus!!! Grattis!

Jag håller verkligen tummarna! Som jag skrev ovanför så litar jag inte helt på dessa tester från testlagret. Men har ju iofs testat förut när de varit negativt, och då fanns inte en tillstymmelse till ett andra streck. Jag får testa med ett annat märke i eftermiddag
  • Solsidan17
    elinos01 skrev 2017-04-03 09:22:08 följande:

GRATTIS! Solklara plus vill du hänga i vår FB-grupp?

Vågar väl mig på ett litet tack! ja men gärna!
  • Solsidan17

Det är svårt att smälta efter ett missfall i december, och att vi nu ev skulle fått hjälp att bli gravid, och så sitter jag här med ett test taget enbart "för att mensen skulle komma igång" ni vet?

Men tack allihopa! <3

• Solsidan17

Kan berätta för er att mitt "spökstreck" mycket riktigt var ett positivt streck lycka till ni alla andra!

• Solsidan17
    Charlizee skrev 2017-04-04 10:48:47 följande:

Min app sa ägglossning igår, testade idag och inser att det nog är imorgon... vi har haft sex lördag-måndag, orkar man en dag till för att säkra upp? När vi har haft sex är det inget "bara göra barn sex" så vill inte det ska bli det nu... hade varit skön med en dags "sex-paus"

Jag och min sambo gav 110% i allt som heter försök i januari och februari efter att jag fick missfall i december. Och då åt jag både rosenrot och bisolvon, och det hände inte ett smack. Sen kom vi överens om en paus i bebisverlstaden, för jag ville gå ner i vikt plus att jag fyller i december, dagen innan min mamma och morfar, och ville inte planera barn till december. Och vilken månad blir jag gravid igen? Precis som förra graviditeten, så blev det månaden efter vi slutat "försöka". Och vi hade ingen stress över det heller, för under min ägglossning var vi bortresta och kunde inte mysa. Så vi passade på en gång, 4 dagar INNAN ägglossningen. Och tammefan så tog det sig. Och fast det eventuellt blir en decemberbebis, så kunde jag inte vara lyckligare. Bättre födelsedagspresent går inte att få <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017