• becca90

För oss med BIM i april 2017

Någon av er som fått förlängd cykel någon gång??

Jag hade bim 7/3 men gick mensen den 16/3 och den varade mycket längre men med mycket mindre blod.

Så jag undrar nu om den ska komma då den brukar runt 7/4? Eller om den skjuts upp igen??

• becca90
    Cykeltjejen skrev 2017-04-02 08:56:43 följande:

Jag har plussat i förrgår så jag måste ha räknat fel på både ÄL och BIM :)

Grattis! Men hade du inte mens nyss? Hade du några symptom?
  • becca90

Jag bröt upp ett clearblue digitalt countdown som visade minus men på stickan var det 2 streck! Tydligt ljusblått. Någon som har någon aning om det är 2 streck oavsett??

• becca90

Alltså jag har sååååån konstig smak i munnen och mkt halsbränna.... bim 7/4 eller 19/4 beroende på om mensen kommer när den ska annars eller om det blir uppskjuten denna månaden med...

• becca90
    Abbe123 skrev 2017-04-13 11:29:57 följande:

Nu tror jag att jag officiellt hamnar i maj tråden under morgondagen. . .

BIM troligtvis 20/4 (enligt NC där jag hade 8 månader cykeldata sparat sen tidigare) I förrgår kväll kände jag ett ilande och svagt buffande känsla i tjejmagen precis vid när jag la mig.

Pyttsvag molvärk igår i typ 10 min och nu idag en ljus ljus ljus rosa (knappt synbar) flytning på papper. Misstänker att mensen är på G!

Exakt samma för mig!!
  • becca90
    Abbe123 skrev 2017-04-13 12:41:09 följande:

Jaså? :)

Då får vi följa varandra noga! När tänkte du testa om mensen håller sig borta? :)

Jag vet faktiskt inte... Förra månaden va min mens 12 dagar sen så kan hända att den blivit rubbad.. Så jag får vänta och se bara :)

Dudå??
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017