För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Kan någon lägga till mig i BIM listan
Tänkte den 14/4 första barnet har försökt i två år.
BIM 30/4. Försök 1 efter missfall i v 6. Det blir tredje barnet.
BIM 30/4. Försök 1 efter missfall i v 6. Det blir tredje barnet.
Har inte varit inne på ett par dagar och läser detta nu, fick du missfall nu? Hade för mig att du blev som jag, gravid förra månaden mars?? Jag beklagar så mycket, vi får ta nya tag båda två krammmm!!!
Bim ca 9e april.
Har haft som konstig träningsvärken i nedre delen av magen. Och sen igår i korsryggen... Har lyckats inbilla mig många symtom innan bim. Men detta är helt nytt. :) Samt att ja e varm i kroppen och ansiktet.
Nu har jag uppdaterat!
Vad kul! Blir spännande att följa. Vi fick till det igår eftermiddag, innan var ju sambon borta på jobb hela veckan, så har inte kunnat täcka upp innan. Så glad att äl verkade vänta in honom, trodde först den skulle komma i onsdags. Men nu blev det ett ärligt försök trots allt.
Ja men precis! Vi har varit extremt trötta hela veckan
Men han blev inte ledsen när jag bara sa "sätt på mig " mitt på förmiddagen idag liksom hahaha *asgarv* Ursäkta fräckheten
Nu kom den rejäla älvärken och huvudvärken. Samma som förra månaden. Så nu hoppas jag bannemig att det betyder att ägget ska lossa snart! För jag mår nästan illa :-O
Ska bli roligt att följas åt till pluset
Bim ca 9e april.
Har haft som konstig träningsvärken i nedre delen av magen. Och sen igår i korsryggen... Har lyckats inbilla mig många symtom innan bim. Men detta är helt nytt. :) Samt att ja e varm i kroppen och ansiktet.
Haha... så hade jag igår morse, alltså illamående, huvudvärk och äl-värk. Drog på mig lite sexiga underkläder sen var det bara att köra.