• jhk88

För oss med BIM i april 2017

Så nu har jag hoppat över hit från mars-tråden... väntar in min mens imorgon eller på onsdag och har fått negativt test idag. Detta blir det fjärde försöket för oss. Känner mig ganska nedslagen efter dagens test. Men men, beställt ÄL-test nu. Har inte testat med det tidigare. När är det bäst att ta ÄL-test, alltså vilken tid på dygnet?

• jhk88

Hej alla,

Nu är jag tillbaka i den här tråden då jag fått missfall igår (fredag). Testade även negativt så tror att jag fått ett MA, ett väldigt tidigt sådant.., Jag vet ju inte riktigt när BIM är iom missfallet, men skulle tippa på att BIM blir i slutet av april/början på maj. Jag hoppas sååå att det tar sig snabbt igen för oss! <3

• jhk88

BIM 30/4. Försök 1 efter missfall i v 6. Det blir tredje barnet.

• jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-01 16:27:34 följande:

Har inte varit inne på ett par dagar och läser detta nu, fick du missfall nu? Hade för mig att du blev som jag, gravid förra månaden mars?? Jag beklagar så mycket, vi får ta nya tag båda två krammmm!!!

Jag fick missfall igår. Jag blev gravid i mars, ja. Tack! Jag beklagar också <3 Nu tar vi nya tag! :) Kram
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-01 22:20:24 följande:

Vad ledsen jag blev när jag läste ditt inlägg jag beklagar... Ja nu kör vi på igen! kram

Jag är superledsen och samtidigt jävligt pepp på att bara få köra igång igen... Har aldrig fått missfall tidigare så det har varit väldigt omtumlande igår och idag. Men nu börjar jag känna mig färdig med att sörja. Det gör vi! Hoppas så att det tar sig på en gång igen <3 Kram!
  • jhk88

Uppdaterad lista

1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet

2/4:

3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet

3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet

3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet

4/4:

5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet

6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet

9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet

10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet

11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet

Sebbe 6:e försöket 1:a barnet

12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet

13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet

14/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet.

15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet

Birdiz, 1:a barnet

17/4:

18/4: Charlizee, 4:e försöket, 3:e barnet

19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet

20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet

21/4:

22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet

23/4: olivia1995 1:a försöket 1:a barnet

24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet

Ungafruahlberg 2:a försöket 1:a barnet

meijram 6:e försöket 1:a barnet

25/4:

26/4: Ulrika34 4:e försöket med 5:e barnet.

27/4: SWN 3e försöket 3dje barnet.

28/4:

29/4:

30/4: jhk88, första försöket efter MF (4:e försöket), tredje barnet.

• jhk88
    Hansson88 skrev 2017-04-03 12:57:08 följande:

Hej!

Tänkte presentera mig.

Anna heter jag. 28 år. Här en son på 7 månader. Vi försöker nu få till 1 nr 2.

Har beställt hem ägglossningstester. Förra graviditeten fick vi till genom att tempa i kombo med Äl -tester. Nu blir det bara äl-tester eftersom sonen fortfarande vaknar en gång om natten.

Vi är inne på andra försöket och jag har bim den 26/4. Heja Heja!

Hur mår ni tjejer?

Välkommen hit! :) Hoppas det tar sig snart för er! <3

Här är det sådär, fick missfall i fredags och mår idag sjit. Det går i vågor, ena stunden är jag rätt uppåt och sedan åker jag ner som en sten. Idag känns det hopplöst att få till en liten trea :(
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-03 13:31:36 följande:

Så har jag också haft vid mina mf, det går i vågor. Men tillåt dig att gråta och sörja

Det är så påfrestande. jag var så uppåt igår och redo för att försöka igen. Idag är jag så nere och känner en stor hopplöshet. Jag vill inget annat än att skaffa en trea och när jag väl blir gravid med trean så får jag missfall :( Sååå jävla orättvist!
  • jhk88
    elinos01 skrev 2017-04-03 13:46:09 följande:

Fy va tungt. Ja har haft två missfall på rad så har helt enkelt bestämt mig för att det går bra den här gången. Men hopplösheten när det inte gör det är verkligen hemsk.

Det är jättetungt. Beklagar dina två missfall i rad :( <3 Jag vill verkligen bli gravid på en gång och att det ska gå vägen...
  • jhk88
    Nykär15 skrev 2017-04-03 14:30:45 följande:

Det är hemskt med missfall...ens dröm om framtiden försvinner helt plötsligt och man måste börja om. Man måste sörja och det går upp och ner. Jag tyckte det blev lite bättre när man väl slutade blöda, så man slapp bli påmind.

Har haft både missfall och ett sent MA, så vet precis känslan...detta blir min trea men min sambos första...men är ju 5:e ggn som gravid...så är ju livrädd, men måste försöka vara positiv och tro på det lilla livet därinne 

Verkligen, detta är mitt första och är fan livrädd för att jag ska få fler :( Det är verkligen som du beskriver, ens dröm om framtiden går verkligen helt i spillror... Jag har nästan slutat blöda redan, började blöda i fredags så det känns skönt. Jag försöker vara positiv om framtiden men det känns som att om vi nu behöver kämpa en längre tid kommer jag inte orka tror jag. Jag önskar att jag blir gravid igen snabbt och att det lilla livet vill stanna hos oss... Jag hoppas ni får ert lilla underverk snart <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017