För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej alla,
Nu är jag tillbaka i den här tråden då jag fått missfall igår (fredag). Testade även negativt så tror att jag fått ett MA, ett väldigt tidigt sådant.., Jag vet ju inte riktigt när BIM är iom missfallet, men skulle tippa på att BIM blir i slutet av april/början på maj. Jag hoppas sååå att det tar sig snabbt igen för oss! <3
Hej alla,
Nu är jag tillbaka i den här tråden då jag fått missfall igår (fredag). Testade även negativt så tror att jag fått ett MA, ett väldigt tidigt sådant.., Jag vet ju inte riktigt när BIM är iom missfallet, men skulle tippa på att BIM blir i slutet av april/början på maj. Jag hoppas sååå att det tar sig snabbt igen för oss! <3
BIM idag och mensen kom som en klocka! Så tråkigt :(
BIM idag och mensen kom som en klocka! Så tråkigt :(
Hoppar in här. Hade ÄL onsdag eller torsdag och inseminerade på onsdag kväll. I går kväll fick jag färskt blod på papperet och i morse lika så. Känner mig så besviken. Är det kört redan?
BIM -2 eller 3, negativt test på clearblue early i morse.. Fan, skulle vänta till BIM men jag kan ju inte hålla mig och dessutom med tanke på alla symptom jag har haft + nidis tidigare i veckan. Va helt säker på att kunna se något och nu är jag så besviken :(
Hoppar in här. Hade ÄL onsdag eller torsdag och inseminerade på onsdag kväll. I går kväll fick jag färskt blod på papperet och i morse lika så. Känner mig så besviken. Är det kört redan?
Här kom bara lite mens. Hoppas det är nidblödning. Får se vad som händer de närmsta dagarna
Jag är på bim-1 idag och testade negativt på tidiga tester. Jag flyttar på min mens nu så den kommer komma senare denna månad! Hoppas vi inte ses mer! ???? Lycka till!