• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Nykär15
    orzia1 skrev 2017-03-31 15:33:24 följande:
    Men åhhh vad glad jag blir av att läsa. Hoppas det blir starkare. O att ni får en luciabebis
    Tack snälla!!

Och kan tillägga för er andra lite äldre..jag är med 40 år <3
  • Sofiiakarin
    NilssonLinn skrev 2017-03-31 16:36:15 följande:

Jag har BIM 10-11 april. Vill också att det ska ta sig denna gång! Vi körde utan ÄL-tester denna månad, men räknade dagarna ändå. Fick världens ägglossningssmärta på söndagkväll efter samlag, och vi hade samlag även lördag och måndag. Hoppas verkligen på ett plus denna gång!

Hur länge har ni försökt? När har du BIM? :)

Hoppas inte tant röd kommer till dig då den 10e! ???? jag har också ägglossningssmärta! Då får jah för mig att denna gång går de! Har extra mer ägglossning denna gång haha!

Vi har inte försökt... men haft oskyddat sex sen september.

Inte blivit något ännu, har blivit gravid innan med min sambo men det var 2009 o då gjorde jag abort då jag mådde väldigt dåligt psykiskt. Så kunde inte behålla de tyvärr. Så hoppas ju att jag ska kunna bli gravid..... vi har bara haft sex när vi känner för de nu. Men tänkte testa o köra på nu vid äl! Tempar även med NC.

Jag har BIM ca 16e april. Blev lite svamligt detta..
  • Sofiiakarin
    FrökenE1985 skrev 2017-03-31 17:01:01 följande:

Jag verkar ha äl idag så bim bör bli 13-14 april nånting. Hur länge har ni försökt? Här är det 11:e försöket nu.

Vi har ej försökt så. Men har haft oskyddat sex sen september. Men har varken prickat in äl eller haft så stor koll. Men nu tänkte vi se om de går. Tempar med NC. Tror jag har BIM 16e. :)
  • Frekaj
    Swn skrev 2017-03-30 20:21:54 följande:

Det kan ju vara det, men jag hade exakt så förra månaden också. Spottings på ÄL+11 och mens på ÄL+13

Hoppas ju på nidis :)

Håller tummarna att de är nidis!
  • Anonym (Selmis15)

Hoppar in en runda i tråden här. Har bim runt 10/4 om jag inte har helt fel för mig.

Jag och min sambo har "försökt" (händer det så händer det typ, men nu har vi börjat längta) bli med barn i 1,5 år och ingenting har hänt. Igår började vi en utredning och idag fick jag träffa gyn för att göra ultraljud på livmodern och kolla mina ägg. Allt såg bra ut och gynekologen skickade hem mig med Letrozole som jag ska ta och därefter är dags för återbesök den 19/4. Då ska jag göra passagekontroll för att se så det inte är några hinder i äggledarna. Är det inga konstigheter så går vi vidare till nästa steg i processen.

Men till frågan, är det någon som har någon erfarenhet av Letrozole? Eller spolning av äggledarna? Låt mig veta! Jag går med spänning och nervositet över vad som komma skall så och vill gärna höra era erfarenheter :)

• Frekaj
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Stort grattis! <3 Såååå underbart!!!
  • Essie32
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:
    För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia Hjärta 
    Åh underbart!! grattis!! <3
  • Jooosen

Så tråkigt att man i princip har "ett" försök på sig i månaden! Blir sån väntan haha.. tänk om man hade två äl perioden ????

• Paap
    Jooosen skrev 2017-03-31 19:06:58 följande:

Så tråkigt att man i princip har "ett" försök på sig i månaden! Blir sån väntan haha.. tänk om man hade två äl perioden ????

Jag har PCO, innan denna äl hade jag äl den 6e december senast. Dessutom har jag cykler på runt 40 dagar (de gånger jag ägglossar). Hade varit jätteglad om jag hade en gång i månaden..
  • Anonym (Toodles)

Bim-2.

Testade med ett sånt där test som mäter 10miu /ml och det var supernegativt så jag antar att det är kört. Känner mig vaken pmsig eller gravid. Hur är det med er andra?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017