Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

För oss med BIM i april 2017

Hej allesammans!

Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?

Jätte tacksam för svar!

• Sofiiakarin

Haha okej! Tack tjejer! Vill att de ska ta sig nu! :) håller tummarna för alla! När har ni BIM??

KRAMAR på er!

• Sofiiakarin
    NilssonLinn skrev 2017-03-31 16:36:15 följande:

Jag har BIM 10-11 april. Vill också att det ska ta sig denna gång! Vi körde utan ÄL-tester denna månad, men räknade dagarna ändå. Fick världens ägglossningssmärta på söndagkväll efter samlag, och vi hade samlag även lördag och måndag. Hoppas verkligen på ett plus denna gång!

Hur länge har ni försökt? När har du BIM? :)

Hoppas inte tant röd kommer till dig då den 10e! ???? jag har också ägglossningssmärta! Då får jah för mig att denna gång går de! Har extra mer ägglossning denna gång haha!

Vi har inte försökt... men haft oskyddat sex sen september.

Inte blivit något ännu, har blivit gravid innan med min sambo men det var 2009 o då gjorde jag abort då jag mådde väldigt dåligt psykiskt. Så kunde inte behålla de tyvärr. Så hoppas ju att jag ska kunna bli gravid..... vi har bara haft sex när vi känner för de nu. Men tänkte testa o köra på nu vid äl! Tempar även med NC.

Jag har BIM ca 16e april. Blev lite svamligt detta..
  • Sofiiakarin
    FrökenE1985 skrev 2017-03-31 17:01:01 följande:

Jag verkar ha äl idag så bim bör bli 13-14 april nånting. Hur länge har ni försökt? Här är det 11:e försöket nu.

Vi har ej försökt så. Men har haft oskyddat sex sen september. Men har varken prickat in äl eller haft så stor koll. Men nu tänkte vi se om de går. Tempar med NC. Tror jag har BIM 16e. :)
  • Sofiiakarin

Hej alla underbara tjejer! Jag vill så gärna att det tagit sig denna gång! Har haft ägglossning och myst till det ett par gånger! Jag är ju sån som INTE vill känna efter för jag tror att de skapar symptom. Men jag har sån svag molvärk nu efter ÄL, som var för 6 dagar sen.

Det är det "enda" symptomen jag har. O jag vill så!!!

• Sofiiakarin
    Annisens81 skrev 2017-04-06 16:00:44 följande:

Hej! Är på äl+5, har sen idag, hugg och krampliknande i livmodern som kommer och går. Känns som mensen kommer när som! Börjat spänna lite i tuttarna. Känner nog efter för mycket tror jag;)!

Sist kände jag hugg på äl+6 och testade svaaagt + på äl+8.

Hej! :D jaaa. Mina tuttar är större men inte så ömma. Men de brukar väl va lite svullna efter ÄL tills mensen kommer.

Oj! Fick du ett svagt plus så tidigt! Jag blir så besviken o ledsen när jag testar negativ. Så vill typ inte. Men hoppas så mycket. Hoppas tempen går upp lite nu... den ska väl gå upp lite mer om de är en grav på g?

:) håller tummarna för dig!
  • Sofiiakarin

13 april har jag BIM. Tror du mensen förbereder sig så långt innan....kanske.

Säkert ingenting! Som vanligt..

• Sofiiakarin
    Annisens81 skrev 2017-04-06 17:51:41 följande:

Hm kanske den kan göra, har ju nyss haft ett ma. Så kroppen kanske är ur balans. Kände dock tydligt av äl den 1 och 2 april.

Har nu även( äckelvarning) vita tjocka flytningar, lite sega, nästan som äl-flytningar fast vita och blandat med såna lotionflytningar.

Menssvullen och det strålar ut i ljumskarna.

Bara att vänta och se ;)

Då hade du o jag samma dag för än. Hade den 1 april enligt natural cycles. O jag kände av de! Hade ont.

Har också sådana flytningar haha.. mina flytningar är mycket o mer som lotion som du säger. O jag hoppas så! Tråkigt med ditt mf :( . Vet hur de känns...
  • Sofiiakarin
    Annisens81 skrev 2017-04-07 19:48:12 följande:

Fick detta idag, äl+6-8! Kan de vara spök? Är ju rosa?

Ser ju definitivt positivt ut! Grattis! :D vi är ju typ syndade. Hade samma tid för ägglossning. Har du några symptom? Jag har ju haft en lätt molvärk o har ömma bröst o de är lite tidigt för mig att få de då jag ska ha mens om 9 dagar. O har haft detta nu i ett par dagar. Hoppas de inte är inbillning.
  • Sofiiakarin
    Annisens81 skrev 2017-04-07 19:48:12 följande:

Fick detta idag, äl+6-8! Kan de vara spök? Är ju rosa?

Ska ju givetvis stå synkade inte syndade... :p
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017