För oss med BIM i april 2017
Hej allesammans!
Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?
Jätte tacksam för svar!
Hej allesammans!
Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?
Jätte tacksam för svar!
Haha okej! Tack tjejer! Vill att de ska ta sig nu! :) håller tummarna för alla! När har ni BIM??
KRAMAR på er!
Jag har BIM 10-11 april. Vill också att det ska ta sig denna gång! Vi körde utan ÄL-tester denna månad, men räknade dagarna ändå. Fick världens ägglossningssmärta på söndagkväll efter samlag, och vi hade samlag även lördag och måndag. Hoppas verkligen på ett plus denna gång!
Hur länge har ni försökt? När har du BIM? :)
Jag verkar ha äl idag så bim bör bli 13-14 april nånting. Hur länge har ni försökt? Här är det 11:e försöket nu.
Hej alla underbara tjejer! Jag vill så gärna att det tagit sig denna gång! Har haft ägglossning och myst till det ett par gånger! Jag är ju sån som INTE vill känna efter för jag tror att de skapar symptom. Men jag har sån svag molvärk nu efter ÄL, som var för 6 dagar sen.
Det är det "enda" symptomen jag har. O jag vill så!!!
Hej! Är på äl+5, har sen idag, hugg och krampliknande i livmodern som kommer och går. Känns som mensen kommer när som! Börjat spänna lite i tuttarna. Känner nog efter för mycket tror jag;)!
Sist kände jag hugg på äl+6 och testade svaaagt + på äl+8.
13 april har jag BIM. Tror du mensen förbereder sig så långt innan....kanske.
Säkert ingenting! Som vanligt..
Hm kanske den kan göra, har ju nyss haft ett ma. Så kroppen kanske är ur balans. Kände dock tydligt av äl den 1 och 2 april.
Har nu även( äckelvarning) vita tjocka flytningar, lite sega, nästan som äl-flytningar fast vita och blandat med såna lotionflytningar.
Menssvullen och det strålar ut i ljumskarna.
Bara att vänta och se ;)
Fick detta idag, äl+6-8! Kan de vara spök? Är ju rosa?
Fick detta idag, äl+6-8! Kan de vara spök? Är ju rosa?