För oss med BIM i april 2017
O jag har BIM i helgen om man kollar på NC, MEN! De 3 senaste månaderna har jag fått längre cykel. Så brukade få mens på dag 26 men nu är det typ på dag 28,29,30! Det är jag glad för! Har ju vart här inne o skrivit innan. Är på dag 23 nu och mina symptom är kvar och blir även starkare.
Hade min äl på dag 13. Hade rejäla äl kramper osv. Tempen gick upp osv.
Mina symptom kom på dag 19, alltså 6 dagar efter äl. Då började det med molande värk. Alltså inte riktigt mensvärk utan mer dov men som man ändå kände av lixom. Nu för ett par dagar sen ömmar brösten med. De är såååå svullna! O de lixom små hugger i livmodern ibland. O nu får jag för mig att mina bröstvårtor är större eller mörkare. De ser annorlunda ut i spegeln idag när jag duschade?!?! Jag vill så gärna plussa men jag är så j*vla rädd o förbannad på mig själv om jag inbillar mig. Men de känns ngt i magen lixom o brösten.
Vad tror ni??? Jag behöver lite råd. O jag hoppas ju på att ni bara SÅ KÄNDE JAG MED INNAN JAG PLUSSADE. Kanske fler som känner så när de skriver här. För vill så mycket ha ett plus. Vi har försökt flera månader nu.
Va tror ni om min kurva o mina symtom? Är så tacksam för svar! ?<3