• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sofiiakarin

Haha okej! Tack tjejer! Vill att de ska ta sig nu! :) håller tummarna för alla! När har ni BIM??

KRAMAR på er!

• Lilja020710
    Milou3 skrev 2017-03-31 15:41:14 följande:

Har bim om 5-6 dagar.

Är på äl+8 eller 9.

Känner mig inte gravid :(

Fast vi hann bara med ett sex typ 3 dagar innan äl denna gång. Jag planerar redan för nästa äl :)

Tror man känner på sig om man är gravid, iaf när det bara är 5-6 dagar kvar till bim.

Nu känner jag mig sjuk, så blir en förkylningshelg, negativa tester på måndag och sen mens ...

Håller tummarna för dig ändå;)

Vi hade sex både innan under o efter äl så kanske en liten chans? Men vet ju fortfarande inte när jag ska ha mens så...

Vakna med halsont i dag o har nyst hela veckan trött som en björn men har kalas för dottern både lördag och öndag å ingen vila lär det bli:(
  • Lilja020710
    Lilja020710 skrev 2017-03-31 16:11:32 följande:

Vi hade sex både innan under o efter äl så kanske en liten chans? Men vet ju fortfarande inte när jag ska ha mens så...

Vakna med halsont i dag o har nyst hela veckan trött som en björn men har kalas för dottern både lördag och öndag å ingen vila lär det bli:(

Då ligger vi typ samma...kul :) kanske fortsätta följas?
  • NilssonLinn
    Sofiiakarin skrev 2017-03-31 16:08:33 följande:

Haha okej! Tack tjejer! Vill att de ska ta sig nu! :) håller tummarna för alla! När har ni BIM??

KRAMAR på er!

Jag har BIM 10-11 april. Vill också att det ska ta sig denna gång! Vi körde utan ÄL-tester denna månad, men räknade dagarna ändå. Fick världens ägglossningssmärta på söndagkväll efter samlag, och vi hade samlag även lördag och måndag. Hoppas verkligen på ett plus denna gång!

Hur länge har ni försökt? När har du BIM? :)
  • Vilgot o Lillpyret
    Sofiiakarin skrev 2017-03-31 15:46:48 följande:

Hej allesammans!

Får jag lite hjälp. Tog precis ägglossningstest. Detta kan man räkna som positivt va?

Jätte tacksam för svar!

Ja, positivt! Bara att köra nu! :)
  • Vilgot o Lillpyret

Åh, tog ett test idag på äl+9 och det var så blankt det bara kan bli. Nu är jag så irriterad på mig själv, var jag tvungen att ta det där? Jag vet ju att det absolut kan vara så att det blir + nästa vecka men ändå så blir jag så nedstämd... ????

• Milou3
    Lilja020710 skrev 2017-03-31 16:11:32 följande:

Tack :)

Dock hade maken festat rätt hårt dagen innan så hans spermier var nog lite alkade när vi fick till snabbisen på morgonen där ha ha.

Det viktiga är nog att ha koll på äl, inte när mensen ska dyka upp. De flesta testar positivt runt 12-14 dagar efter äl.
  • Jooosen

Visst spelar det ingen toll om killen kommer lite mindre nån gång? När ja hade äl kom han inte så mycket sa han.. det viktiga e väl kvaliten på spermierna?

• FrökenE1985
    Sofiiakarin skrev 2017-03-31 16:08:33 följande:

KRAMAR på er!

Jag verkar ha äl idag så bim bör bli 13-14 april nånting. Hur länge har ni försökt? Här är det 11:e försöket nu.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017