För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag har varit rätt inaktiv här i väntan på ÄL och nu verkar cykeln bli lite kortare än vanligt. Förväntade mig ÄL på CD18 (2/4) men den verkar inträffa idag på CD15 eller imorgon CD16 enligt ÄL-stickorna och sekret. Får se vad tempen säger närmaste dagarna :) BIM blir isåfall 10-11/4 istället för 13/4, om lutealfasen är stabil. :)
ÄL +11 och där kom spottingsen samma dag som förra cykeln. Bara att invänta mensen då :( så tråkigt!!
Åh, jag har BIM 9-10/4 ????
Hej!
Hänger gärna med på den här tråden :)
jag hade äl i lördags men vet inte min senaste mens då jag tog ut min hormonspiral 16 februari o inte kommit igång än hade en liten ljusrosa blödning 6 mars men kom inget mer. Fick veta att jag har en myom på livmoderhalstappen så mina chanser minskar väl oxå o plus min ålder lite tråkigt men vill verkligen ha ett till barn. Är 36 år o har 3 tjejer i åldrarna 7 10 14 . Så en sista o sladdis skulle va mysigt.
Kan de inte vara en nidblödning då?
Äl närmar sig här med.. orkar knappt läsa eller svara. Är väldigt trött. Det blev jag förra månaden med. Och idag kom älvärken lite mer.. men inget älsekret ännu. Det har iaf gått från creme till sticky. Så någon dag till sen så! Haha
Struntade i testlagrets nu och köpte mig CB digitala ältester. Orkar inte analysera mer :-P Inhandlade även CBs digitala gravtest. Den här månaden har jag på känn aTT det tar sig! (önsketänkande)
Åh, vad kul! :) När har du ÄL?
Häpp, nu har jag mensvärk, ömma bröst o hela menspaketet. Imorgon får jag mens. Blev inget denna gång heller. Tappat allt hopp o får hoppas på bättre lycka i maj!
Testat idag igen på BIM - 2
Negativt som Fan och jag blir så tjurig ...
Nu håller jag på att flytta mensen med progesteron så nästa månad blir ägglossning säkert ur balans... Skit.